چهارشنبه , فروردین ۲۹ ۱۴۰۳

‍ الگو و فرهنگ بسیجی محورمقاومت در دنیا تبدیل شد

به گزارش  پل نگار،سید حمید رضا کاظمی نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس به همراه جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس به مناسبت هفته بسیج با حضور در سپاه ناحیه پلدختر ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت:فتوای امام ره به عنوان تکلیف باعث شد سد محکم بسیج مقابل دشمن شکل بگیرد.

وی بیان کرد:صف مستحکم بسیج با شاکله بصیرت و ولایت مداری توانست در برهه های مختلف از کیان انقلاب اسلامی دفاع کنند و اجازه ندادند که یک وجب خاک دست دشمن بیافتد.

کاظمی با بیان اینکه ۷۴کشور در دوران دفاع مقدس مقابل صف بسیج وسپاه صف آرایی کردند افزود:ما چون در درون کشور هستیم شاید احساس نکنیم ولی از بیرون این عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشتر به چشم می خورد.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس تاکید کرد:اخلاص بسیج و تبعیت از امام ره و مقام معظم رهبری نبود شاید امروز شاهد طلیعه چله دوم انقلاب نبودیم، بحمدالله سرعت پیشرفت کشور هم نیز بیشتر خواهد شد.

وی گفت:بسیج در هر قشری از جامعه برای دفاع از کیان انقلاب اسلامی سازماندهی شده و در واقع با اطاعت از ولی فقیه زمان و اعتقاد راسخی که داریم که این حکومت در انتها به امام زمان عج می رسد.
وی تصریح کرد :امروز به عنوان یک بسیجی در مجلس برای منافع امت اسلامی قانون گذاری و نظارت بر قوانین انجام می شود.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس با بیان اینکه حزب الله لبنان بر اساس فرهنگ بسیجی شکل گرفته است یادآور شد:سید حسن نصرالله فرد شاخصی که مطیع محض مقام معظم رهبری است، فضایی که در عراق، یمن، افغانستان، سوریه شکل گرفته بر اساس تفکر بسیجی است و امروز محور مقاومت با الگو گیری از جمهوری اسلامی در حال پیشرفت در کشورهای مختلف است.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

افزایش دبی کشکان به ۴۵۰ مترمکعب بر ثانیه

اکبر مهری رئیس امور آب پلدختر در گفتگو با پل نگار با اشاره به بارندگی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *