شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳

پل ارتباطی بن لار پلدختر قطع شد/قطعی راه ارتباطی ۱۳روستای پلدختر بر اثر بارندگی+عکس

به گزارش پل نگار،حسن رضاییان فرماندار پلدختر  با اشاره به شدت گرفتن بارندگی ها در شهرستان از صبح امروز اظهار داشت:نقاط مختلف شهری و روستایی شهرستان پلدختر تحت تاثیر موج بارشی قرار گرفته است و هم اکنون این بارندگی ها همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد:در برخی نقاط شهری پلدختر شاهد آب گرفتگی معابر هستیم که با حضور به موقع نیروهای خدمات شهری، مشکل خاصی برای تردد خودرو یا عابر نداریم.

فرماندار پلدختر افزود:با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی و شدت بارندگی در شهرستان، جلسات ستاد مدیریت بحران در پلدختر و معمولان برگزار کردیم.

رضاییان با اشاره به طغیان رودخانه فصلی چول هول بر اثر بارندگی ادامه داد:راه ارتباطی ۱۳ روستای این بخش قطع شده و فعلا به دلیل بارندگی امکان بازسازی موقت هم وجود ندارد.

وی بیان کرد: راه ارتباطی این روستاها از مسیر افرینه به سمت آزاد راه خرم زال قطع شده و دو هزار نفر از ساکنین روستاها هم اکنون راه دسترسی ندارند.

رضاییان تصریح کرد:بر اثر بارندگی راه دسترسی به دردیا دچار آب گرفتگی شدید شده که امکان تردد عابر وجود ندارد و بایستی صبر کرد تا بارندگی ها کمتر شود.

رضاییان ادامه داد:بر اثر شدت بارش ها وطغیان رودخانه فصلی، پل موقت مونه که بر اثر سیلاب فروردین ۹۸ تخریب شده و پس از آن بازسازی موقت انجام گرفته، تنها راه دسترسی روستای بن لار با ۴۵۰ خانوار و هزار و ۴۰۰ نفر جمعیت قطع شده است.

وی یادآور شد:مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان پلدختر تا پایان بارش ها از منطقه نمی توانند خروج پیدا کنند و کلیه ادارات در حالت آماده باش هستند.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *