چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳

هتک حرمت امام رضا ع در جشنواره کن محکوم می کنیم/مواضع اصلاح طلب ها در قبال سلام فرمانده و جشنواره کن قابل تامل است

به گزارش پل تگار،علی الوندی منش از هنرمندان پلدختری در گفتگو با پل تگار با اشاره به برگزاری جشنواره کن اظهار داشت: جشنواره ضد ارزشی کن در اروپا جلوه ای برای نمایش هنر غربی است که هنرمندان آن پایبند به اصول نیستند.

وی بیان کرد:عرصه هنر و ورزش نباید درگیر مسائل سیاسی باشند در غیر این صورت مردم دیگر اعتماد نمی کنند و بایستی درب سینما و هنر را تخته کرد.

الوندی منش عنوان کرد: هنرمندانی که در این گونه جشنواره ها شرکت می کنند حتما ریگی به کفش دارند و افراد مثبت اندیشی در حوزه هنر نیستند.

هنرمند پلدختری گفت: فیلمی که در آن به ساحت مقدس امام رئوف توهین می شود و بعد جز آثار برتر قرار می گیرد یعنی دست اندرکاران این برنامه های غرب زده، سیاسی بویی از انسانیت نبرده اند که به اعتقادات ملت ها توهین می کنند و بعد جایزه می دهندـ

وی با بیان ایکه هنرمندان فراری ایرانی شرکت کننده در جشنواره کن مشکلات شخصیتی و جنسی دارند صریح کرد: افرادی که به نام ایران در جشنواره کن حضور داشتند و جایزه گرفتند افرادی منحرف و مشکل دار هستند که زندگی خود را فدای زرق و برق پوشالی کردند و هیچ چیز برای آنها حتی آبرو مهم نیست.

وی یاد آور شد: متاسفانه این روز ها اصلاح طلب ها از مسائل فرهنگی و هنری برای تسویه حساب سیاسی استفاده می کنند و در رسانه های وابسته خود اجتماع بزرگ سرود سلام فرمانده را به عنوان جشن همزمان با مصیبت مردم آبادان اعلام می کنند و از این طرف در برابر هتک حرمت امام رضا ع توسط افرادی ضد فرهنگی و هنری در جشنواره کن سکوت پیشه می کنند و بی تفاوت هستند.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *