جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳

نمایشگاه هنرهای تجسمی در شهرستان پلدختر برگزار می شود

علی نظری ترکارانی در گفتگو با پل نگار اظهار داشت:هنر و فرهنگ یکی از مهمترین ابزار در کنار رسانه هستند که می توانند در انتقال پیام انقلاب هدفمند عمل کنند.

وی بیان کرد: دوران دفاع مقدس و جلوه های ویژه ای که توسط رزمندگان ما در جبهه حق علیه باطل به وجود آمده را می توان هنرمندانه به نسل جوان نشان داد.

نظری ترکارانی تصریح کرد: به مناسبت گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر و عملیات بیت المقدس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پلدختر با همکاری انجمن هنرهای تجسمی شهرستان نمایشگاه هنرهای تجسمی برگزار می کند و هنرمندان می توانند آثار خود را برای حضور در این نمایشگاه به سرکار خانم ناظری بعنوان مسئول نمایشگاه تحویل نمایند

وی افزود : این نمایشگاه در تاریخ ۳ خرداد از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در نگارخانه فجر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پلدختر برپا خواهد بود و عموم مردم می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پلدختر بیان داشت: در اختتامیه این نمایشگاه از آثار برتر و برگزیده با اهدا جوایز نفیس و لوح تجلیل به عمل خواهد آمد و همچنین از تمام هنرمندانی که آثار خود را برای نمایش در نمایشگاه ارسال کرده باشند با اهدا لوح تقدیر خواهد شد.

وی یاد آور شد: همه باید تلاش کنیم در راستای انتقال پیام انقلاب و دفاع مقدس هنرمندانه عمل کنیم تا نسل جوان ما بهتر بتواند در جامعه نسبت به ارزش ها عمل کند.

انتهای پیام

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

یک لرستانی رئیس پلیس راه پایتخت شد

به گزارش پل نگار،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انتصاب سرهنگ ابراهیم ارزانی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *