پنج شنبه , فروردین ۳۰ ۱۴۰۳

انگشت شرکت توانیر روی کلید خاموشی برق پلدختر/تابستان داغ و مشکلات خاموشی در جنوب لرستان

به گزارش پل نگار،با گرم تر شدن هوا سناریوی اعمال خاموشی برای کاهش مصرف بار در منطقه گرمسیری پلدختر باعث گلایه مندی شدید مردم شده است.

غزل تلخ خاموشی ها که از ظهر روز دوشنبه ۲۹خردادماه در پلدختر شروع شده همچنان ادامه دارد و کسی هم گوشش بدهکار نیست که شهرستان پلدختر دمای هوای حدود ۵۰درجه هوا را در آخرین روزهای بهار طی می کند و هنوز وارد تابستان نشدیم این خاموشی ها پیام خوبی برای مردم گرمسیر ترین منطقه لرستان ندارد.

گویا عزیزان توانیر انگشت آماده برای فشردن کلید خاموشی برای پلدختر به خصوص ضلع شرقی این شهر هستند و دقیقا زمان استراحت مردم را برای صرفه جویی عمومی و کاهش فشار بار مصرف استفاده می کنند.

عزیزی از فرهنگیان پلدختر در گفتگو با بیان روز اظهار داشت: از ساعت ۱۴ظهر روز یکشنبه تا ساعت ۳۵دقیقه بامداد روز دوشنبه ۳۰خردادماه، سه بار برق پلدختر قطع می شود و معلوم نیست بازی با اعصاب مردم و کلافگی گرما تا کجا ادامه دارد.

هر چند سری به استان های همجوار بزنید که برق زیاد تری مصرف می کنند از نعمت خاموشی بهره مند نمی شوند.

وی بیان کرد: زمان امتحانات دانش آموزان است و این اعمال های خاموشی مکرر در پلدختر هم دانش آموزان کلافه کرده است.

میر احمدی نیا شهروند دیگر پلدختری در گفتگو با بیان روز با ابراز گلایه مندی شدید از اعمال خاموشی در پلدختر تصریح کرد: پلدختر محرومیت های زیادی دارد و با اغاز فصل گرما نمی شود در این شهر زندگی کرد حالا شما بیایید برق این منطقه در اوج گرما قطع کنید دقیقا شرایطی فراهم می شود که از این شهر مهاجرت کرد.

وی ادامه داد: اگر مصرف برق بالا است چرا ریسه های نوری شهرداری که بر روی پل شهدای دولت نصب شده روشن است؟

متش پور مدیر شرکت توزیع برق شهرستان پلدختر اظهار داشت: در ایام تابستان و اوج مصرف بار، شبکه‌های برق رسانی به علت بار زیاد در حالت بسیار بحرانی و ناپایدار قرار می گیرند که در همین راستا همه فیدرهای شهری و پست فوق توزیع شهید کائیدی در حالت فول باری کامل قرار می‌گیرند و ممکن است در اوج گرما بر اثر  مصرف زیاد فیدری از مدار خارج شود که امکان جایگزینی و مانور آن نباشد.

متش‌پور با بیان اینکه از اولویت‌های مهم توزیع برق پلدختر تعدیل‌بار پست فوق توزیع شهید کائیدی و کاهش بار فیدرهای شهر پلدختر است تصریح کرد:برای همین پروژه دو مداره ۲۲ بهمن و ۷ تیر مهمترین پروژه توزیع برق پلدختر است که پیگیر هستیم در سال ۱۴۰۱ به اتمام برسد و تحویل شد.

حالا با وضعیت زیر ساختی برق در پلدختر که بخشی از آن آسیب دیده سیلاب ۹۸است، امیدواریم فرماندار و نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس چاره اندیشی عاجل در این مورد کنند.

انتهای پیام /

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *