جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳

پلدختر نیازمند توسعه فضای سبز جدی است

مهدی مهدی نسب کارشناس مسئول خدمات شهری شهرداری پلدختر در گفتگو با پل نگار با اشاره به وضعیت فضای سبز شهرستان اظهار داشت:با توجه به روند ساخت و سازهای بی رویه و بدون لحاظ کردن به فضای سبز که بساز بفروش ها، سودجویان در پیش گرفته اند، شهرها به تدریج به شکل خوابگاه های عمومی در خواهند آمد.

پلدختر نیازمند توسعه فضای سبز جدی است

وی با تاکید بر اینکه از زمانی که بحث فضای سبز به عنوان بخشی از کالبد شهر مطرح شده است عنوان کرد: برنامه ریزی، طراحی و مدیریت فضای سبز و سرانه ی آن در شهرستان ضروری است.

مهدی نسب تصریح کرد:فضاهای سبز شهری همواره عنصری جهت نظم بخشی و هماهنگ کردن کاربری های گوناگون در کالبد شهری و عامل مهم در زیبایی محیط و دلپذیر شدن فضاهای زندگی بوده است.

کارشناس مسول خدمات شهری گفت:با توجه به قرارگیری شهر پلدختر در پایکوه کوه مله کوه در نتیجه آفتاب گیر بودن این شهر و اقلیم نیمه خشک و متعدل ان جهت ایجاد آسایش اقلیمی و حرارتی در نیمه اول سال نیاز است که برنامه ریزی فضای سبز به سمت فضای سبز خیابانی برود.

مهدی نسب یادآور شد: خوشبختانه این امر در سال ۱۴۰۰ در برنامه شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر پلدختر وجود دارد که ما شاهد غرس نهال فضای سبز خیابانی جهت زیباسازی بصری معابر و رفیوژ ها بودیم.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

یک لرستانی رئیس پلیس راه پایتخت شد

به گزارش پل نگار،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انتصاب سرهنگ ابراهیم ارزانی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *