جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳

سفر بایدن به خاورمیانه چراغ سبز به فروپاشی رژیم صهیونیستی است

مهدی ولی منشی فرد کارشناس سیاسی در گفتگو با پل نگار با اشاره به سفر اضطراری بایدن رئیس جمهور آمریکا به منطقه اظهار داشت:سفر رئیس جمهور آمریکا به منطقه متفاوت تر از سایر سفرهای سیاسی روسای جمهور آمریکا به منطقه است.

وی با بیان اینکه بایدن به دست طلب راهی منطقه می شود عنوان کرد:عربستان به عنوان حلقه به گوش آمریکایی ها به عنوان خزانه ای ارزشمند با خرید سلاح، پول به آمریکا می داد.

کارشناس سیاسی تصریح کرد:عربستان بعد از ترامپ امیدوار به افزایش سطح روابط امنیتی بود ولی با کسب موفقیت های نیروهای مردمی یمن در قبال آرامکو در عربستان، ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا اعلام کرد عرب ها بهای امنیت خود را به عنوان گاو شیرده بپردازند.

ولی منش فردبا تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی در شرایط بسیار سختی قرار دارد گفت:بایدن در دیدار اخیر خود با مقامات رژیم صهیونیستی مواضع برجامی بر علیه ایران دوباره تکرار کرد و سپس هم نجات این رژیم از بحران با پول نفت عربستان از دیگر مباحث مطرح شده این دیدار بود.
ویافزود:جنگ اوکراین و روسیه و بحران اقتصادی اروپا باعث شده تا وضعیت اقتصادی به حالت مرگ درآمده است.

کارشناس سیاسی تصریح کرد:وضعیت انرژی در اروپا پس از جنگ اوکراین بسیار وخیم و تاثیر منفی آن بر آمریکا مشهود است.

وییادآور شد:آمریکایی ها در مواقع مختلف برای رهایی از بحران های اقتصادی به پول جیب عرب ها توجه داشتند و امروز هم با این بحران ها که احتمال فروپاشی زودهنگام رژیم صهیونیستی بیشتر شده، بایدن دست پاچه به منطقه سفر می کند.

وی تصریح کرد:مشکلات اقتصادی و سقوط کابینه رژیم صهیونیستی و تلاش بایدن برای جلب نظر حامیان صهیونیستی خود برای انتخابات بعدی، معادلات سیاسی در آمریکا و رژیم صهیونیستی پیچیده شده و هر آن احتمال فروپاشی این رژیم کودک کش وجود دارد.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *