جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳

مجتمع ماهیان خاویاری در جنوب پلدختر احداث می شود

سید حمید رضا کاظمی نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پل نگار با اشاره به ظرفیت خوب شیلات در این شهرستان اظهار داشت:شهرستان پلدختر و معمولان در زمینه شیلات و آبزی پروری ظرفیت مناسب دارد و احداث مجتمع های ماهی خاویاری زمینه ساز اشتغالزایی قابل توجهی خواهد شد.

وی با بیان اینکه مجتمع های پرورش ماهیان خاویاری در پلدختر احداث می شود افزود:کارهای مطالعاتی طرح مجتمع های ماهیان خاویاری در منطقه جنوب پلدختر با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال انجام شده است‌.

کاظمی عنوان کرد: رودخانه‌های کشکان و سیمره دو ظرفیت مهم و ارزشمند در شهرستان پلدختر هستند که بهره‌بردای لازم و کافی در زمینه شیلات تاکنون انجام نشده است.

نماینده پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های موجود می توان حداکثر استفاده را کرد، چون شیلات و آبزی پروری می تواند زمینه ساز اشتغال زایی و تحول در اقتصاد منطقه و مردم موثر باشد.

کاظمی با بیان اینکه پیگیری لازم جهت اجرای کارهای مطالعاتی این طرح‌‌های شیلات انجام شده است ادامه داد: شروع به کار آبزی پروری و مزرعه های پرورش ماهی و موفقیت در این زمینه می‌تواند سایر مردم و سرمایه‌گذاران در این عرصه تشویق کنند و سرمایه گذاری کنند و در این راستا نقش مسئولین برای حمایت و رفع موانع بسیار سنگین است.

.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

یک لرستانی رئیس پلیس راه پایتخت شد

به گزارش پل نگار،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انتصاب سرهنگ ابراهیم ارزانی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *