جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳

راه آهن خرم آباد_پلدختر_اندیمشک نیازمند توجه ویژه دولت ومجلس است/مطالعات ۱۵سد لرستان متوقف شد

سید حمید رضا کاظمی نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس در حاشیه بازدید رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس از کشکان خشک شده در گفتگو با پل نگار با بیان اینکه سفر رئیس مجلس به شهرستان با برکت است اظهار داشت:یکی از مسائلی که در این سفر بر آن تاکید داشتیم بحث توسعه صنعت جهت اشتغالزایی و رفع محرومیت از منطقه بود که مطرح کردیم.

وی با اشاره به احداث سه طرح صنعتی در پلدختر افزود:اجرای چهار فاز توسعه ای پتروپالایش،خرید ۱۸درصدی تجهیزات خارجی کارخانه آهک هیدراته و پیگیری احداث کارخانه تولید کاغذ از سنگ که یک هزار میلیارد تومان اعتبار مصوب دارد و بانک ملی هم بانک عامل آن هست ولی متاسفانه پای کار نمی آید را با دکتر قالیباف ریاست مجلس در میان گذاشتیم که قول مساعد پیگیری دادند.

کاظمی با اشاره به اینکه لرستان جزو چهار استان پرآب کشور است گفت:متاسفانه حق لرستان از تخصیص آب و احداث سد نداده اند و نتیجه آن خرابی سیلاب روان آب ها و خشکسالی با کمبود بارش است .

وی افزود:در لرستان تعداد ۱۰الی ۱۵سد مطالعه شده داریم که کار آنها متوقف شده ،اگر سدها اجرایی می شدند نه در هنگام وقوع سیل ونه در زمان خشکسالی شاهد این اتفاقات تلخ در شهرستان پلدختر نبودیم.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس تاکید کرد:مردم با تحمل همین مسائل ومشکلات که معیشت آنها دچار مشکل شده ولی امیدوار به سفر رئیس مجلس به لرستان هستند که حداقل بخشی از این مشکلات و دغدغه ها مرتفع شود.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *