سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲

تیم ملی یکی از بهترین تیم‌های فوتبال در ادوار گذشته است/ پیشنهاد ضد تیم ملی نشریه انگلیسی خارج از اصول مدیریت ورزش دنیاست

به گزارش پل نگار سجادی وزیر ورزش وامور جوانان پلدختر مصاحبه با خبرنگاران شهرستان پلدختر درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت:مطالب مطرح شده درباره تیم ملی فوتبال هیچ پایه و اساسی ندارد و برنامه‌ریزی لازم و قطعی برای حضور تیم ملی در مسابقات انجام شده است، هیچ خبر منفی ما نداریم.

سجادی گفت: در دو هفته گذشته یک نشریه انگلیسی پیشنهادی بر ضد تیم ملی ایران مطرح کرده بود که این حواشی نمی‌تواند ذهن ما را مشغول کند، این اظهارنظرها از اصول مدیریت و قوانین حاکم بر ورزش دنیا به دور است، دوست دارند که در این شرایط به درگیری ذهنی مردم ایران اضافه کنند.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: تمامی تمهیدات و مقدمات از سوی فدراسیون فوتبال و وزرات ورزش انجام شده تا به شکل خوبی این تیم دور هم جمع شوند، چند مرحله بازبینی فنی و دوره‌های اردویی کوتاه مدت را کیروش سرمربی تیم ملی فوتبال برنامه‌ریزی کرده، بررسی‌های فنی را برای بازیکنان که در ایران بودند را خوب انجام دادند و یک سری بازیکنانی که در خارج از کشور حضور دارند.

سجادی با اشاره به اینکه به گفته کارشناسان یکی از بهترین تیم‌های فوتبال در ادوار گذشته را در این دوره داریم و اهالی فوتبال خیلی به این تیم امیدوار هستند، اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های دقیق و تخصصی صورت گرفته و طبق گزارشات ارائه شده عاری از هرگونه حاشیه است و حمایت‌ها ما از تیم ملی را انجام داده و کارهای دیگری را برای تکمیل روحیه بیشتر تیم ملی در نظر داریم.

وی افزود: تیم ملی یک بازی تدارکاتی را در تهران انجام داده و در روزهای ۲۱ یا ۲۲ آبان به مسابقات اعزام می‌شوند و بعد از استراحت و تمرینات اولیه در دوحه قطر یک بازی تدارکاتی با تونس را انجام می‌دهند و برای بازی نخست که با انگلیس است آماده می‌شوند و ما هم برای آنها دعا کرده و آرزوی موفقیت می‌کنیم، همه مردم ایران به نتایج این تیم امیدوار هستند.

وزیر ورزش و جوانان در رابطه با تلاش ضد انقلاب برای محرومیت فوتبال ایران عنوان کرد: ضدانقلاب دوست ندارد آرامش و توفیقات ایران را ببیند و همیشه لذت و شادی آنها در اقداماتی بر ضد ایران است.

وی بیان کرد: تیم ملی فوتبال محبوب همه مردم ایران است و با اقتدار به مسابقات جام جهانی اعزام می‌شود که امیدواریم با عملکردشان دل مردم، رهبری و هیئت دولت را شاد کنند.

سجادی گفت: همه ما یک بار دیگر در کنار تیم ملی قرار می‌گیریم و دعا می‌کنیم تا نتایج خوبی کسب کند، بازیکنان تیم ملی فرزندان کشور، انقلاب و نظام هستند.

وی یادآور شد:آرزو می‌کنیم با همین شرایط خوب و کیفیت خوبی که دارند تیم به مسابقات جام جهانی اعزام شود، دو بازی تدارکاتی پیش رو دارند یک بازی در تهران و یک بازی دیگر در دوحه قطر انجام می‌شود.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

یک لرستانی رئیس پلیس راه پایتخت شد

به گزارش پل نگار،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انتصاب سرهنگ ابراهیم ارزانی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *