شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳

لرستان از استان های پیشرو در عرصه های ورزشی است/افتتاحیه ورزشی در پلدختر به معنای اتمام کار نیست

به گزارش پل نگار سید حمید سجادی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران این شهرستان، اظهار داشت: برای بازدید، آیین افتتاح و بهره‌برداری از چندین پروژه ورزشی که به همت وزرات ورزش و اداره کل ورزش و جوانان و مسئولان استانی و نمایندگان به ویژه نماینده پلدختر در مجلس شورای اسلامی آماده شده بود به پلدختر آمدم.

وی افزود: با استفاده از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان لرستان و تاکید ایشان برای توجه به پلدختر و نظر مساعد در ستاد در زمان تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبار خوبی برای ورزش استان در نظر گرفته شد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ۱۰ میلیارد تومان در سفر ریاست جمهوری و ۱۵ میلیارد تومان هم قبل از آن برای مجموعه ورزشی پلدختر هزینه شده عنوان کرد: اعتبارات سفر ریاست جمهوری خیلی خوب و بهینه در مجموعه ورزشی پلدختر هزینه شده است که این راه را باز هم ادامه می‌دهیم و از ظرفیت‌های دیگر هم استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه استان لرستان از استان‌های پیشرو در عرصه‌های ورزشی است بیان کرد: برای ورزش استان لرستان در قسمت‌های مختلف که نیاز به توجه و رسیدگی دارند از سایر ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

سجادی با بیان اینکه به فوریت با معاون امور جوانان برنامه‌ریزی می‌کنیم که اتفاقات مهمی از محل اعتبارات جوانان در نظر بگیریم، گفت: ساماندهی کلی برای خانه‌های جوان، فعالیت سمن‌ها، اوقات فراغت جوانان و برنامه‌های تکمیلی و یک بازبینی در نوع کیفیت اعطای وام‌های ازدواج و اشتغال برنامه‌هایی است که برای جوانان پیش‌بینی کردیم، چون حق استان لرستان بیشتر از این مقدار است و ما هم وظیفه داریم که دستور موکد رئیس جمهور مبنی بر رسیدگی به استان لرستان را انجام دهیم.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *