سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲

لرستان از استان های پیشرو در عرصه های ورزشی است/افتتاحیه ورزشی در پلدختر به معنای اتمام کار نیست

به گزارش پل نگار سید حمید سجادی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران این شهرستان، اظهار داشت: برای بازدید، آیین افتتاح و بهره‌برداری از چندین پروژه ورزشی که به همت وزرات ورزش و اداره کل ورزش و جوانان و مسئولان استانی و نمایندگان به ویژه نماینده پلدختر در مجلس شورای اسلامی آماده شده بود به پلدختر آمدم.

وی افزود: با استفاده از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان لرستان و تاکید ایشان برای توجه به پلدختر و نظر مساعد در ستاد در زمان تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبار خوبی برای ورزش استان در نظر گرفته شد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ۱۰ میلیارد تومان در سفر ریاست جمهوری و ۱۵ میلیارد تومان هم قبل از آن برای مجموعه ورزشی پلدختر هزینه شده عنوان کرد: اعتبارات سفر ریاست جمهوری خیلی خوب و بهینه در مجموعه ورزشی پلدختر هزینه شده است که این راه را باز هم ادامه می‌دهیم و از ظرفیت‌های دیگر هم استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه استان لرستان از استان‌های پیشرو در عرصه‌های ورزشی است بیان کرد: برای ورزش استان لرستان در قسمت‌های مختلف که نیاز به توجه و رسیدگی دارند از سایر ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

سجادی با بیان اینکه به فوریت با معاون امور جوانان برنامه‌ریزی می‌کنیم که اتفاقات مهمی از محل اعتبارات جوانان در نظر بگیریم، گفت: ساماندهی کلی برای خانه‌های جوان، فعالیت سمن‌ها، اوقات فراغت جوانان و برنامه‌های تکمیلی و یک بازبینی در نوع کیفیت اعطای وام‌های ازدواج و اشتغال برنامه‌هایی است که برای جوانان پیش‌بینی کردیم، چون حق استان لرستان بیشتر از این مقدار است و ما هم وظیفه داریم که دستور موکد رئیس جمهور مبنی بر رسیدگی به استان لرستان را انجام دهیم.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

یک لرستانی رئیس پلیس راه پایتخت شد

به گزارش پل نگار،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انتصاب سرهنگ ابراهیم ارزانی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *