پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳

اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در هفته بسیج به رخ جهانیان کشیده می شود/مسئولان با خدمت به مردم جهاد تبیین کنید

به گزارش پل نگار،حجت الاسلام موسوی امام جمعه پلدختر در جلسه هماهنگی هفته بسیج اظهار داشت:با عنایت به اینکه هفته بسیج در بازه زمانی قرار دارد که آمریکایی ها و دیگر دشمنان غربی و منطقه دست به فراخوان، تحریم و تحریک انجام می دهند و این حساسیت زیادتر می کند.

وی بیان کرد:جمهوری اسلامی ایران به نحوی مظلوم واقع شده، کشور همسایه ما در این فضای متشنج اقدام به یاوه گویی می کند و این جنگ ترکیبی متفاوت جنگ نظامی است.

وی ببان کرد:در جنگ ترکیبی به فکر، عقیده و آرمان ما حمله می کنند و در این جنگ دشمن با استفاده از ظرفیت رسانه اقدام به کشته سازی های متعدد جهت تحریک و اجرای آشوب می کند.

وی افزود:حوزه ورزش به استعمار گرفتند با امر ورزش که مقدس و نگاه ارزشی حاکم بر آن است نگاه های غیر ارزشی را بر آن حاکم می کنند و در این فضا برخی ورزشکاران ما هم تحت تاثیر این جو قرار گرفتند علی رغم موفقیت های ورزشی تیم کشتی، فوتبال ساحلی و والیبال نشسته کسب کردند.

موسوی تاکید کرد:در هفته بسیج اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به دنیا نشان داد و این کف های اخیر از بین می رود، جهاد تبیین شعاری نکنیم و در عمل به مردم خدمت کنیم.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

یک لرستانی رئیس پلیس راه پایتخت شد

به گزارش پل نگار،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انتصاب سرهنگ ابراهیم ارزانی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *