پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳

سپاه پاسداران در بین ملت ایران و محور مقاومت محبوبیت زیادی دارد/اقدام اتحادیه اروپا در قبال سپاه مضحک است

حجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه پلدختر در گفتگو با پل نگاردر این دیدار اظهار داشت :این طور حرکات مضحک از طریق اتحادیه اروپا و غربی ها بر علیه سپاه چیزی جز رسوا کردن خود آنها در دنیا نیست. وی بیان کرد:سپاه و بسیج نیروهایی از خود مردم هستند که در برهه های مختلف زمان سیل، زلزله، کرونا و در دفاع از این آب و خاک، جان خود را نثار کردند. کریمی فرد تاکید کرد:عملکرد موفقیت آمیز سپاه در حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی دشمنان را عصبانی کرده است.

امام جمعه پلدختر تصریح کرد:سپاه پاسداران در میان مردم ایران و محور بین المللی مقاومت دارای محبوبیت است و آمریکایی ها، غربی ها این مسئله را به خوبی می دانند.

وی تصریح کرد:اتحادیه اروپا به جای وارونه جلوه دادن حقیقت که سپاه را جز لیست نهادهای تروریستی قرار می دهد، به جنایات آمریکا در افغانستان و عراق، قتل و عام کودکان توسط رژیم صهیونیستی و جنایات ارتش سعودی در یمن توجهی هم کند.

وی یادآور شد:غربی ها در کنار صهیونیست ها بر علیه ایران و سپاه مقتدر توطئه و شیطنت می کنند ولی باید بدانند پیروز نهایی این نبردهای نابرابر اقتصادی، فرهنگی و رسانه ای، ملت ایران هستند.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

یک لرستانی رئیس پلیس راه پایتخت شد

به گزارش پل نگار،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انتصاب سرهنگ ابراهیم ارزانی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *