شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳

سپاه پاسداران در بین ملت ایران و محور مقاومت محبوبیت زیادی دارد/اقدام اتحادیه اروپا در قبال سپاه مضحک است

حجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه پلدختر در گفتگو با پل نگاردر این دیدار اظهار داشت :این طور حرکات مضحک از طریق اتحادیه اروپا و غربی ها بر علیه سپاه چیزی جز رسوا کردن خود آنها در دنیا نیست. وی بیان کرد:سپاه و بسیج نیروهایی از خود مردم هستند که در برهه های مختلف زمان سیل، زلزله، کرونا و در دفاع از این آب و خاک، جان خود را نثار کردند. کریمی فرد تاکید کرد:عملکرد موفقیت آمیز سپاه در حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی دشمنان را عصبانی کرده است.

امام جمعه پلدختر تصریح کرد:سپاه پاسداران در میان مردم ایران و محور بین المللی مقاومت دارای محبوبیت است و آمریکایی ها، غربی ها این مسئله را به خوبی می دانند.

وی تصریح کرد:اتحادیه اروپا به جای وارونه جلوه دادن حقیقت که سپاه را جز لیست نهادهای تروریستی قرار می دهد، به جنایات آمریکا در افغانستان و عراق، قتل و عام کودکان توسط رژیم صهیونیستی و جنایات ارتش سعودی در یمن توجهی هم کند.

وی یادآور شد:غربی ها در کنار صهیونیست ها بر علیه ایران و سپاه مقتدر توطئه و شیطنت می کنند ولی باید بدانند پیروز نهایی این نبردهای نابرابر اقتصادی، فرهنگی و رسانه ای، ملت ایران هستند.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *