شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳

ریزش کوه،انسداد جاده امام زاده احمد براثر بارش

روح الله شریف زاده رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پلدختر با اشاره به آمادگی اکیپ های راهداری اظهار داشت: با ورود سامانه بارشی به شهرستان پلدختر و بارش های شدید رگباری عصر امروز یکشنبه در چند نقطه از جاده پلدختر – خرم آباد از جمله پل تاریخی در ورودی شمالی شهر پلدختر، پیچ «گاوزرده» «معمولان» و «افرینه» ریزش سنگ اتفاق افتاد.

 

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پلدختر، گفت: هم اکنون جاده‌های مواصلاتی شهرستان پاک سازی شده و رفت و آمد در آن به صورت عادی ادامه دارد.

شریف زاده، افزود: مسافران و رانندگان در صورت برخورد با هرگونه مشکل در جاده‌های مواصلاتی شهرستان پلدختر در سریع‌ترین زمان ممکن با شماره تلفن ۱۴۱۱ تماس حاصل کنند.

وی افزود: ۱۸ نفر پرسنل و عوامل راهداری پلدختر در چهار نقطه در محورهای مواصلاتی این شهرستان از جمله «ملاوی»، «دهلیج»، جاده پلدختر – اندیمشک و پلدختر – کرمانشاه با استقرار امکانات، تجهیزات و ماشین آلات سبک و سنگین به حالت آماده باش هستند و بلافاصله به پاکسازی ریزش‌ها اقدام کردند.

وی با بیان اینکه جاده امام‌زاده «شاه احمد» (ع) به دلیل بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه «سیمره» مسدود شد افزود: با توجه به اینکه شهر پلدختر میزبان زائرین امام زاده احمد هستند،مسافرین بایستی به هشدارهای هواشناسی مبنی بر شدت بارندگی‌ها و احتمال ریزش کوه و سیلابی شدن مسیر جاده امامزاده «شاه احمد» پلدختر بیشتر توجه کنند چون تا اطلاع ثانوی مسدود است.

شریف زاده با بیان اینکه زائران محاصره در سیلاب با کمک اهالی محل به سمت دهستان «پاعلم» انتقال و اسکان یافتند گفت:تنها مسیر دسترسی به بقعه متبرکه امامزاده «احمد» که از دهستان «پاعلم» پلدختر می‌گذرد تا پایان بارندگی‌ها مسدود خواهد بود.

انتهای پیام/

 

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *