سه شنبه , فروردین ۲۸ ۱۴۰۳

دیدار مهدوی با جانبازان پلدختر:جانبازان نماد شهیدان دوران دفاع مقدس هستند

به گزارش پل نگار،به مناسبت اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت مهدی (عج) با حضور حجت الاسلام موسوی امام جمعه پلدختر،سرهنگ کریمی فرد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان،سید حمید رضا کاظمی نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس،رضاییان فرماندار پلدختر،شکارچی مسئول اداره بنیاد شهید وامور ایثارگران و جمعی از مسئولان محلی از خانواده های جانبازان خادم و فتاحی تجلیل شد.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه پلدختر با تبریک ولادت حضرت صاحب الزمان (عج) اظهار داشت:رسیدگی به حال محرومان ومستضعفین یکی از وظایف مهم مسئولین می باشد که در طول سال استمرار دارد و به مناسبت های مختلف ملی ومذهبی برگزاری این دیدارها نقش مهمی در امید دهی به مردم دارد.

وی بیان کرد:تکریم خانواده های شهدا،ایثارگران وجانبازان وظیفه همگانی است که همه بایستی نسبت به انجام آن مقید باشیم.

سرهنگ منصور کریمی فرد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدختر با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت مهدی (عج) اظهار داشت:سپاه ناحیه پلدختر در کنار نهادهای حمایتی همچون از کمیته امداد امام (ره) اقدام به ساخت مسکن برای مددجویان می کند.

وی بیان کرد:دیدار با خانواده های معظم شهدا،ایثارگران،پیشکسوتان سپاه،بسیج و جانبازان از برنامه هایی بود که در سال گذشته به صورت مستمر برگزار شد ،امیدواریم در سال جدید این برنامه پر رنگ تر اجرا شود.

خبرنگار:اقدس مرادی

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

افزایش دبی کشکان به ۴۵۰ مترمکعب بر ثانیه

اکبر مهری رئیس امور آب پلدختر در گفتگو با پل نگار با اشاره به بارندگی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *