جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳

از ثبت نام جوانان ماجراجوی انتخاباتی برای شورای شهر پلدختر تا بازی اصلاح طلبان برای انتخابات۱۴۰۰

به گزارش پل نگار،حدود  دوماه  تا زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا باقی مانده که با شروع فعالیت ستاد انتخابات وزارت کشور و انتخاب وفعالیت هیات نظارت بر انتخابات در استان ها و شهرهای مختلف ،پس از اتمام نام نویسی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا ،تنور انتخابات در حال داغ شدن است.

هر چند تبلیغات کاندیداها پس از تایید از مراجع چهارگانه و در موعد قانونی انجام می گیرد ولی از همین ایام باز خیابان ،کوچه و خانه گردی کاندیداهای شورای شهر در پلدختر کلید خورده است.

بر اساس اطلاعیه ستاد انتخابات لرستان استانداری لرستان،۴۹نفر داوطلب شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا در شهرستان پلدختر شدند که از این تعداد ۴۶نفر مرد و سه نفر هم زن می باشد.

حالا بر اساس یک بررسی اولیه به سوابق و وابستگی سیاسی بومی خود از داوطلبان انتخابات در شهرستان پلدختر به یک دسته بندی می رسیم،تعدادی فقط برای تایید صلاحیت و مزایای بعدی آن به میدان آمده اند،برخی ها هم جوان و احساسی هستند که برای ماجراجویی وارد صحنه انتخابات شدند ،برخی از آنها هم به خاطر مزه شیرین دوره قبل که عضو شورای شهر بودند بازهم اقدام به ثبت نام کردند ولی برخی ها هم برای تسویه حساب سیاسی انتخاباتی مجلس که برنده یا شکست خورده انتخابات بودند در این عرصه ورود پیدا کردند که این ابعاد و آرایش ،انتخابات امسال را حساس می کند.

به نظر می رسد مردم پلدختر از حرکات تکراری افرادی که قصد ورود به انتخابات بعنوان نامزد دارند خسته شدند زیرا قول،وعده وعید، و طایفه بازی دیگر تاریخ مصرف آن به سر رفته است.

هر چند اگر بخواهیم یک آزمون شفاهی وگزینش از بین داوطلبان انتخابات شوراهای امسال داشته باشیم به این عنوان که برنامه شما برای شهر پلدختر در حوزه تصمیم گیری چیست؟فقط با لبخند جواب شما را می دهند یا توهماتی را تحویل شما می دهند که اصلا به حوزه کاری آنها ارتباط ندارد.

اما برای انتخابت ریاست جمهوری که مردم در استان های محروم مثل لرستان با جناح سیاسی افراد کاری ندارند و به دنبال جو هستند برخی ها که شکم آنها از دولت اعتدال روحانی پر شده یا حالا تاریخ مصرف روحانی به سر رفته و آن را تافته جدا بافته اصلاح طلبان می دانند به دنبال فریب مردم و تکرار رای اشتباه به نفع یک سیاسی اصلاح طلب هستند که فقط به مردم اعلام کنند ما بر سر شعار و وعده انتخاباتی خود تا ۱۴۰۰روحانی هستیم.

حالا باید دید در ادامه کار برای برگزاری انتخابات،آیا مردم پلدختر ومعمولان برای انتخاب کاندیداهای شورای شهر بر اساس واقعیت چه انتخابی انجام می دهند و برای انتخابات ریاست جمهوری قشر خاکستری معادلات پشت پرده اصلاح طلبان برای انتخابات آتی برهم می زنند یا تکرار رای اشتباه یه شخصی همچون روحانی می کنند؟

 

نویسنده:محمد ولی منشیان فرد

انتهای پیام/

 

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *