سه شنبه , فروردین ۲۸ ۱۴۰۳

مسئولان هرسه ماه یکبار گزارش اقدامات شعار سال را اطلاع رسانی کنند

به گزارش پل نگار،حجت الاسلام “حسن رضایی” امام جمعه معمولان درجلسه شورای اداری شهر معمولان با بیان اینکه شعار سال فقط نباید به بنر زدن اکتفا کرد گفت :تبلیغ و ترغیب استفاده ازکالاهای ایرانی یکی ازمعقوله ها و ثمره نامگذاری سال ها از سوی مقام معظم رهبری می باشد و مسئولان هرسه ماه یکبارنسبت به سه معقوله تولید ، پشتیبانی و موانع زدایی ها دررسانه ها به صورت فرهنگ سازی موظف هستند.

وی بیان کرد:اجرای شعار سال نیازمند نگاه ویژه، برنامه ریزی و تلاش مدیران در جهت رونق تولید است و پشتیبانی و رفع موانع تولید در عرصه رشد اقتصاد ایران بر اساس طرح اقتصاد مقاومتی یک ضرورت و باید در عمل دیده شود.

وی با بیان اینکه تا قبل از دهه هفتاد سال ها به نام حیوانات نامگذاری می شد و این زیبنده نبود گفت:ازدهه هفتاد یکی ازمهمترین دستاوردهای نظام از سوی مقام معظم رهبری شعارسال می باشد که مقام معظم رهبری با تدابیر حکیمانه در شعار سال راهبرد پیشرفت وتوسعه کشور در یک سال ترسیم می کند.

رضایی افزود:کشور ما دارای تمدن چندهزارساله می باشد وسالها با نماد حیوان آغاز می شود ، اما نامگذاری سال که مقام معظم رهبری می فرمایند به صورت نمادین نیست بلکه طبق نظرکارشناسان رصد شده وبه عنوان شناسایی معایب ونواختن استفاده ازظرفیت ها وپتانسیل ها می باشد.

وی خاطر نشان کرد:زحمات طاقت فرسا پرسنل مرکزبهداشت درمانی و نیروی انتظامی بخش معمولان که درایام تعطیلات عیدنوروز برای آسایش مردم متحمل شدند قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

افزایش دبی کشکان به ۴۵۰ مترمکعب بر ثانیه

اکبر مهری رئیس امور آب پلدختر در گفتگو با پل نگار با اشاره به بارندگی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *