سه شنبه , اردیبهشت ۴ ۱۴۰۳

ستاد مقابله با کرونا در پلدختر جای درد ودل شد؟/مدارس غیر انتفاعی بر خلاف قوانین کرونایی باز است/⭕️ انتقاد دادستان از عدم آگاهی مدیران عضو ستاد کرونا پلدختر به وظایف

طی جلسه ای با حضور مدیران عضو شورای بهداشت و سلامت غذایی شهرستان پلدختر،مسائل ومشکلات بهداشتی و درمانی با محوریت کرونا بررسی شد.

به گزارش پل نگار،سرهنگ منصور کریمی فرد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر در این جلسه با تاکید بر اینکه با آغاز طرح حاج قاسم در اوایل آبانماه گفت:با همکاری شهرداری، هلال احمر شبکه بهداشت و درمان، وضعیت شهرستان آبی شد ولی پس از آن با کم توجهی ها و کم کردن محدودیت ها باز شاهد تغییر وضعیت به زرد و امروز به نارنجی تغییر وضعیت شدیم.

وی با انتقاد از باز بودن برخی مدارس در ایام شیوع کرونا عنوان کرد:مدارس غیر انتفاعی با توجه به این شرایط که باید بسته شود متاسفانه باز است نیازمند اعمال محدودیت می باشد و برخی باشگاه های ورزشی همچنان مشغول به فعالیت می باشد.

وی ستاد مقابله با کرونا جای درد ودل نیست بلکه بحث اقدام و عمل هست تصریح کرد:با توجه به تغییر نوع ویروس و خطر ناکی بودن آن نیازمند اعمال محدودیت و کمک مردم می باشد و دولت به افرادی که شغل آنها تعطیل می شود تسهیلات کم بهره بدهند.

رضاییان فرماندار پلدختر در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان پلدختر با توجه به حساسیت خیز چهارم کرونا در لرستان اظهار داشت:با توجه به وضعیت بد قرمز گونه کرونا در اطراف پلدختر، بیشتر احساس خطر می کنیم و نباید بی اعتنا باشیم.

وی با بیان اینکه همراهی مردم در اجرای تصمیمات ستاد کرونا لازم است تصریح کرد:معبر ورودی از اندیمشک به پلدختر اعمال محدودیت ترددی ایجاد کرده ایم و این سختگیری ها تا کنترل وضعیت ادامه دارد.

خانم شاکرمی مسئول بهداشت محیط مرکز شبکه بهداشت ودرمان شهرستان پلدختر گفت: مصوبات ستاد اجرای کرونا طرح محدودیت های هوشمند کرونا ۵ماه پیش ابلاغ شده با توجه به تغییر وضعیت دیگر نیاز به جلسه نیست، دستورالعمل عروسی و عزا با متولی ادارات ورزش و تبلیغات ابلاغ شده نیازمند کنترل چون افراد مثبت زیاد شده است.

وی عنوان کرد:آب وفاضلاب شهرستان، دستگاه کلر زنی مجتمع روستایی ۱۵روستا سرقت رفته و الان مشکل داریم فاضلاب شهر بعد دوسال سرنوشت مشخص نیست وارد رودخانه میشود

وی گفت:مخروبه بابازید، دمرود و کوی سازمانی های شهر پلدختر نسبت به جمع آوری و پاکسازی انجام شود و کمیته اتلاف حیوانات تشکیل شود، کانون سالک در روستاهای رحیم آباد، دو کوهه و واشیان که باید سمپاشی شود.

شرفی شهردار پلدختر با بیان اینکه راه های دسترسی گلزار شهدا مسدود می شود اظهار داشت :از فردا برنامه ضد عفونی اماکن و معابر عمومی شهر پلدختر انجام می گیرد و بنرهای جلوگیری از تجمع افراد در گلزار شهدا نصب میشود

محمودی رئیس شرکت آب وفاضلاب شهرستان پلدختر با اشاره به مشکل احداث فاضلاب به دلیل مانع رودخانه انجام نگرفته است گفت:با توجه به برنامه ریزی انجام گرفته قصد داریم خط انتقال فاضلاب از بستر رودخانه کشکان احداث می کنیم که تابستان این طرح اجرایی می‌شود و مشکل به صورت قطعی حل می‌شود.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *