جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳

پلدختر روی رکورد زنی کرونا/۳۷۴۶مبتلا به کرونا در پلدختر

رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر گفت:براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی لرستان طی ۲۴ساعت گذشته ۱۰۰ نمونه مثبت ، آمار مبتلایان به ویروس کرونا دراین شهرستان از آغاز همه گیری تا کنون را به سه هزار و۷۴۶ نفررساند.

“علی_صفدرسیاوشی” روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار پل نگار، افزایش شیوع ویروس کرونا درشهرستان پلدختر را نگران کننده دانست واظهارکرد: متاسفانه بر اثر یک سری بی احتیاطی ها در ایام نوروز ،مسافرتها و تجمع ، هر روز شاهد افزایش تعداد مبتلایان به کرونا دراین شهرستان هستیم و درصورت بی توجهی و عدم رعایت دستورالعمل ها ونکات بهداشتی، این اوضاع بحرانی تر خواهد شد.

وی افزود: وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا موجب شده محدودیتها از سر گرفته شود، بنابراین در کنترل این شرایط ومقابله با کرونا مشارکت و همکاری مردم بسیار موثر است.

سیاوشی از مردم خواست برای حفظ سلامت خود، خانواده و اقوام، پروتکل های تعریف شده پیشگیری از بیماری کرونا را با جدیت بیشتر رعایت کنند و از دورهمی ها وتردد غیر ضرور خودداری نمایند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر همچنین از مردم خواست با استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی ،شستن مداوم دستها و خودداری از دورهمی ها کادر درمان ومتولیان بهداشت را یاری کنند.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *