پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳

انتقاد امام جمعه پلدختر از مصوبات کاغذی شرای فرهنگ عمومی/رعایت دستورالعمل کرونایی در ایام ماه رمضان یک ضرورت است

 به گزارش پل نگار،حجت‌الاسلام سید محسن موسوی عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پلدختر با انتقاد عملیاتی نشدن مصوبات این شورا اظهار داشت:متاسفانه مصوبات شورای فرهنگ عمومی در جلسه‌های گذشته تنها در حد نوشتن روی کاغذ بوده است.

وی بیان کرد:و این مصوبات فقط بایگانی شده و نتیجه خاصی حاصل نشده که در این رابطه  لزوم پیگیری مصوبات جهت مشخص شدن خروجی جلسه‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی با بیان اینکه علی‌رغم ارسال دعوت‌نامه رسمی از چند روز قبل، اما ۹ نفر از اعضای شورا فرهنگ عمومی شهرستان حضور پیدا نکردند ادامه داد: شورای فرهنگ عمومی که موثرترین شورا در جهت بیان مشکلات مردم و رفع آن است مهم می باشد وهمه باید برای اجرایی شدن مصوبات آن همت کنیم.

امام جمعه پلدختر افزود:تشکیل شورای فرهنگ عمومی یکی از چهاراولویت برنامه‌های سال ۱۴۰۰ است، نباید نکته ابهام در این رابطه وجود داشته باشد و برنامه زمان‌بندی تنظیم شده به اعضای اعلام شود.

موسوی به قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان اشاره  و یادآور شد: با توجه به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم تمام برنامه‌های این ماه مبارک در سراسر کشور منوط به دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا است و همه نسبت به این امر ملزم هستند.

امام جمعه پلدختر با تاکید بر شعار سال و رفع موانع و پشتیبانی از تولید تصریح کرد:تاکید مقام معظم رهبری بر تولید طی سال های گذشته یک ضرورت است و با توجه به این‌که مقام معظم رهبری رضایت‌مندی کامل از تحقق شعار سال در سال گذشته ندارند معلوم‌می‌شود، عملیاتی شدن این شعارها فوق‌العاده حائز اهمیت است و همه بایستی در رفع موانع تولید برنامه ریزی و همت کنیم.

موسوی گفت:  اصحاب رسانه شهرستان با توجه به آگاهی از زوایای مختلف مشکلات اقتصادی تولید کنندگان،موانع سر راه تولید را در حوزه‌های مختلف کشاورزی ،دام‌داری، فرهنگی بانک‌ها، اصناف و غیره، احصا و به دبیرخانه شورا ارائه دهند تا بر اساس آمار دقیق و آگاهی کامل بتوان آن را مورد بحث و بررسی قرار داد.

وی بر اولویت‌بندی موانع سر راه تولید در پل‌دختر تاکید کرد وافزود: در این رابطه ورود جدی لازم است و در زمینه مانع زدایی  نیاز به هم‌کاری در حوزه قضایی است که انتظار می رود دستگاه قضایی شهرستان توجه داشته باشد.

وی یادآور شد: انتظار می‌رود با حضور فرماندار، شورای بانکها در شهرستان پلدختر، جهت رفع موانع و مشکلات و رفع فشارها بر کشاورز و سیل زدگان پلدختر تشکیل شود.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

یک لرستانی رئیس پلیس راه پایتخت شد

به گزارش پل نگار،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انتصاب سرهنگ ابراهیم ارزانی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *