پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳

تکرار تلخ انتصاب های غیر بومی در پلدختر?/رئیس جدید اوقاف امور خیریه پلدختر معرفی شد/مردم پلدختر هنوز منتظر شفاف سازی انتقال شاه احمد از لرستان به ایلام هستند

به گزارش پل نگار،به نظر می رسد باز حکایت تلخ انتصاب مدیران غیر بومی که ۵سال پیش مطرح می شد این روزها در پلدختر در حال تکرار است.

نادیده گرفتن استعداد جوانان پلدختری در انتصاب آنان به عنوان مسئول در حق مردم این دیار که از بیکاری رنج می برند اجحاف است.

هر چند مردم از عملکرد مدیرکل وقت اوقاف وامور خیریه لرستان در قبال به نام کردن امام زاده احمد پس از ۴۰سال از لرستان به ایلام انتقادات و سوالاتی دارند که تاکنون به آن پاسخ داده نشده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان امروز(۲۱ فروردین) در آیین تکریم و معارفه رئیس سابق و جدید اوقاف و امور خیریه شهرستان پلدختر، اظهار داشت: وقف، سنت حسنه ای است که باید احیاء شود.

حجت الاسلام « سید محمد طباطبایی» افزود: با توجه به نقش مهم وقف در برقراری عدالت اجتماعی، پر کردن خل‍اها و برطرف کردن نیازهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در جامعه اسلامی، باید در راستای احیای این سنت حسنه تلاش مستمر شود.

وی ادامه داد: آنچه بیش از همه این سنت را می‌تواند در میان قشرهای مختلف مردم نهادینه‌ سازد اصل آموزش و آشناسازی عمومی با وقف‌های جدید است که باید به صورت مستمر و ساده اجرایی شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان در ادامه با بیان اینکه احداث، مرمت و بازسازی مساجد یکی از اولویت های  مهم است،  اظهارداشت: مسجد سازی از جمله کارهای خیر و خداپسند است که از سوی افرادی خیر، مومن و متعهد انجام می شود و در این خصوص در قرآن توصیه های فراوانی شده است.

در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات مدیر سابق اوقاف پلدخترتقدیر و عبدالهی به عنوان رئیس اوقاف و امور خیریه این شهرستان منصوب شد.

گفتنی است،آیین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید اوقاف پلدختر با حضور مدیر کل اوقاف لرستان ، امام جمعه پلدختر و فرماندار این شهرستان در دفتر امام جمعه برگزار شد.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *