جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳

تاخت تاز موج چهارم کرونا درپلدختر/ آمار مبتلایان به۴۱۳۹نفر رسید

رئیس شبکه بهداشت و درمان به پلدختر گفت: بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۷نفر نمونه آزمایش آنها از نظر ابتلا به کرونا در پلدختر مثبت بوده و آخرین آمار مبتلایان در این شهرستان را به ۴ هزار و ۱۳۹ نفر رسانده است.

علی_صفدرسیاوشی” در گفت وگو با خبرنگار  پل نگاراظهار کرد: خیز بلند کرونا در پلدختر آغاز شده و همچنان می تازد و موجب ابتلای خانوادگی افراد شده است.

وی افزود: با وجود افزایش چهار برابری تعداد مبتلایان جدید کرونایی نسبت به اوایل سال جدید در سایه سهل انگاری و عادی انگاری برخی مردم، همچنان ادامه یافته و کنترل آن مشکل شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر گفت: حدود ۱۴ ماه از تمامی مسئولان و اقشار مختلف مردم با مشکلات متعدد ناشی از شیوع ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کنند ،اما امروز علی رغم تلاش زیاد مسئولان و کادر درمان موج شیوع کرونا همچنان جلوتر است و برون رفت از این بحران نیازمند همکاری و مشارکت همگانی می باشد.

سیاوشی یادآور شد: با توجه به وضعیت قرمز و بحرانی شیوع ویروس کرونا در پلدختر هرگونه پیدایش علائم در افراد می‌تواند کرونا باشد، مگر اینکه خلاف آن ثابت شود و این امر به طور قطع سلامت افراد و جامعه را تهدید می‌کند.

وی بر رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد و از مردم خواست بیماری کرونا را جدی بگیرند و برای حفظ سلامت خود و اطرافیان در اعمال محدودیت های کرونایی مشارکت و همکاری داشته و تمام پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده مکرر از ماسک، حفظ فاصله فیزیکی و خودداری از تجمع دورهمی ها به ویژه دوری از شرکت در مراسم های عروسی و عزا را در دستور کار خود قرار دهند .

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

یک لرستانی رئیس پلیس راه پایتخت شد

به گزارش پل نگار،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انتصاب سرهنگ ابراهیم ارزانی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *