پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳

دومین بخـش کــــرونای بیمارســـتان امام خمینی(ره) راه اندازی می شود

دکتـر سید محمد موسوی رئیــس بیـمارســتان امام(ره) در گفتگو با  پل نگار با اشاره به روند افزایشی ابتلا به کرونا در شهرستان اظهار داشت:میانگین روزانه ۱۰۰نفر مبتلا به کرونا در شهرستان پلدختر داریم که این آمارها طی ۱۴ماهه اخیر بی سابقه است.

وی با بیان اینکه شهرستان پلدختر امروز  در وضعیت قرمز کرونایی است گفت:روند ورود بیمار به تریاژ کرونا افزایشی و نگران کننده است و ما مجبور هستیم،بخـش های داخـلی جـراحـی زنان و مــردان به منظـور راه انـدازی بخــش دوم کـــرونا باهم ادغام کنیم.

رئیس بیمارستان امام ره پلدختر افزود: مجمــوع بخـش های اختصـاص یافته به بیمــاران کـــرونا ۲ بخش با بســتری حــدود بیش از ۳۰بیمار است.

وی تصریح کرد:به دلیل حجم بالای خدمات رسانی به بیماران کرونایی شاهد کاهـش ارائه خــدمات به بیمــاران غیــر کـــرونایی در صــورت ازدحـام و تـداوم بحـــران خواهیم بود.

موسوی ادامه داد: بستری ۶۳ بیمار کرونایی و مــرگ ۴ تن از آنان تنها در ۱۵ روز ابتــدای سال۱۴۰۰ در جای خود قایل تامل و نگران کننده می باشد.

وی با اشاره به اینکه مــوج چهــارم کــرونا پر قــدرت تر از قبـل خـودنمــایی می کند تصریح کرد:تا بازگشت به شرایط عادی ملاقات در این مرکز ممنوع اعلام می شود و افراد از تـردد بی مـورد به بیمارستان پرهیز کنید

وی تاکید کرد:با توجه به شیـوع ســریع ویــروس و آستــانه پیـک جـدید همچنیـن تبعـات غیـر قابل جبـــران آن ، مــردم نسبت به رعایت مــوازین بهداشتـی و فاصــله گـذاری اجتـماعی حسـاس تر باشند و در صورت ضرورت به مراجعه حتما از دو مـاسک استفاده کنید.

انتهای پیام/

▫️

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

یک لرستانی رئیس پلیس راه پایتخت شد

به گزارش پل نگار،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انتصاب سرهنگ ابراهیم ارزانی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *