پنج شنبه , فروردین ۳۰ ۱۴۰۳

قطع زنجیره کرونا در ماه رمضان بزرگترین کمک مومنانه است/حضور حداکثری در انتخابات در تایید چهره نظام وانقلاب است

به گزارش پل نگارحجت‌الاسلام والمسلمین “#سیدمحسن_موسوی” در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی این شهرستان با بیان اینکه انتخابات ۲۸خردادماه عرصه حساس ومهمی هست اظهار داشت: انتخابات سالم و پرشور،با حضور حداکثری ملت ایران، تایید چهره نظام و انقلاب اسلامی است .

وی بیان کرد:حضور پرشور مردم در این انتخابات موجب ناامید شدن دشمنان می‌شود و در خرداد ماه این حماسه حضور توسط مردم خلق خواهد شد.

امام جمعه پلدختر عنوان کرد: دشمنان ملت ایران  برای از بین بردن نظام برنامه ریزی می کنند و استکبار جهانی و هم‌دستان آنها به دنبال ۲ راه‌برد مشارکت حداقلی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شکست جریان انقلاب در انتخابات هستند.

 

🔺وی با اشاره شیوع موج سنگین کرونا در لرستان و شهرستان پلدختر همزمان با کشور ادامه داد: امروز ویروس هزار چهره وناشناخته کرونا در کمین خردسالان ما است  ومتاسفانه در نتایج تست کرونا کودکان در بعضی مناطق مثبت اعلام و این فوق العاده خطرناک است.

◾️حجت الاسلام موسوی با قدر دانی از تلاش های بی‌وقفه کادر بهداشت و درمان شهرستان پل‌دختر درشرایط کرونایی تصریح کرد: برنامه ریزی برای تعطیلی ها و عدم اجتماعی زیاد مردم کار خوبی است ولی نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی بایستی هدفمند وموثر باشد تا شاهد قطع زنجیره شیوع کرونا باشیم.

وی با بیان اینکه بزرگترین کمک مومنانه در ماه رمضان، امروز کمک به قطع زنجیره منحوس کرونا است ادامه داد:تعطیلی دانشگاه‌ها ، مدارس ، آموزشگاه‌ها و تقلیل حضور کارکنان دولت به منزله دورهمی و اجتماع و تفریحات با جمعیت زیاد نیست و این با هیچ منطقی سازگاری ندارد.

موسوی افزود: خانواده‌های پل‌دختری آژیر خطر که در کوچه و خیابان‌ها به صدا درمی‌آید را جدی بگیرند و از تجمع و حضور در مراسمات عمومی جدا پرهیز کنند.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *