جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳

توزیع ۱۱۰۰بسته غذایی بین مددجویان کمیته امداد پلدختر/امکان جمع آوری زکلات فطریه به صورت الکترونیکی فراهم شد

نبی اله ناظری در گفت و گو با پل نگار با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و توجه بیشتر به امورات خیر در این ایام اظهار داشت:کمیته امداد امام ره همزمان با ماه مبارک رمضان،کار طبخ و توزیع غذای گرم را در بین نیازمندان بر عهده داشت که به دلیل شیوع بیماری کرونا و نظر ستاد کرونا این امر امسال امکان پذیر نشد.

وی بیان کرد:در این راستا از طریق مددکاران ،گروه های نیازمند شناسایی شد و ۱۱۰۰بسته معیشتی غذایی خشکبار در بین آنها توزیع شد.

وی بیان کرد:کمک های مردمی درماه رمضان به ۲ صورت نقدی و کالا جمع آوری و در قالب بسته های معیشتی با اولویت ایتام و زنان سرپرست خانوار ساکن در روستاهایی باضریب محرومیت بالا توزیع می شود.

ناظری طرح اطعام مهدوی را یکی دیگر از برنامه های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان دانست و یادآور شد: این طرح درمنطقه میان کوه غربی با همکاری بسیج و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اجرا و غذای گرم بین خانواده ها توزیع می شود.

وی گفت: همچنین با هماهنگی رییس بیمارستان پلدختر، غذای گرم و مناسب بین بیماران نیازمند کرونایی بستری دراین بیمارستان و خانواده آنان توزیع می شود.

وی طرح مفتاح الجنه را از برنامه های دیگر کمیته امداد در این ماه دانست و یادآور شد:در این طرح نیکوکاران و خیران پس از سرکشی و بازدید از خانواده های محروم، نیازمند و بیماران سخت علاج از نزدیک با وضیعت و مشکلات آنان آشنا می شوند و باتوجه به وسع مالی خود به آنان کمک‌ می کنند.

وی حامی یابی ایتام و خانواده های محسنین را از عمده ترین برنامه ها در ماه رمضان دانست و افزود: طرح هرنفر یک حامی از برنامه های کمیته امداد در ماه رمضان است و افرادی که تمایل دارند می توانند با مشخص کردن مبلغ ماهانه و دریافت شماره حساب، به طور مستقیم به ایتام کمک کنند.

ناظری با بیان اینکه زکات فطره امسال در صورت برگزاری نماز عید فطر به صورت حضوری جمع آوری می شود افزود:در غیر این صورت کمیته امداد پلدختر آمادگی دارد زکات فطره مردم مومن را به صورت الکترونیکی و چهره به چهره  در سطح شهر و روستا جمع آوری کند.

رییس کمیته امداد پلدختر گفت: نحوه کمک کردن در  این طرح های خداپسندانه به صورت نقدی و حضوری توسط پایگاه حوزه مشارکت های مردمی مستقر در کمیته امداد و یا به صورت الکترونیکی و کد دستوری *۸۸۷۷*۰۶۶۱ می باشد.

وی یادآور شد:کمیته امداد امام ره بر اساس رسالتی که بر عهده دارد در طی سال و به خصوص ایام کرونا سعی کرده با برنامه های مختلف حمایتی از مددجویان و نیازمندان حمایت کند.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *