پنج شنبه , فروردین ۳۰ ۱۴۰۳

آمار ۴۵۲ازدواج پلدختری ها در ایستگاه ۱۰۸واقعه طلاق/۴هزار و ۱۲۷ مورد طلاق در لرستان ثبت شد

علی اکبر باقری مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان در گفتگو با  پل نگار با بیان اینکه  افزود:به ازای ۱۴ هزار و ۶۵۲ واقعه ازدواج  ،  ۴ هزار و ۱۲۷ واقعه طلاق ثبت شده که تعداد واقعه طلاق های  رخ داده شده به ازدواج های ثبت شده درسال ۱۳۹۹می باشد.
وی با بیان اینکه کوهدشت درهر۲ هزار و ۲۲۰ واقعه ازدواج ۴۰۸ واقعه طلاق رخ داده است بیان کرد:در  دورود هر یک هزار و ۴۲۹  واقعه  ازدواج ۴۵۵ واقعه طلاق و دلفان در هر یک هزار و ۲۵۹ واقعه  ازدواج ۳۱۹ واقعه  طلاق منجر شده است.
باقری عنوان کرد:به نسبت تفکیک درشهرستان خرم آباد درهر۴ هزار و ۳۷۲ واقعه  ازدواج یک هزار و  ۲۹۰ واقعه  طلاق ثبت شده است.
وی تصریح کرد:بروجرد نیزدر هر ۲ هزار و ۴۷۹ واقعه ازدواج  ۹۷۳ واقعه طلاق ،شهرستان الیگودرز ۲۵۸ واقعه  طلاق از هر یک هزار و ۲۴۹ واقعه ازدواج ، ۱۱۷ واقعه طلاق  درشهرستان سلسله از ۵۶۴ واقعه ازدواج ثبت شده است.
وی ادامه داد: همچنین در شهرستان پلدختر ۱۰۸ واقعه  طلاق در ۵۴۲ واقعه ازدواج  و ازنا ۱۹۹ واقعه طلاق در ۵۳۸ واقعه  ازدواج رخ داده است .
وی یادآور شد:به نسبت طلاق و ازدواج آماری قابل تامل را مشاهده می کنیم که بایستی نسبت به دلایل این نسبت ها کار کارشناسی انجام گیرد و نسبت به کاهش آمار طلاق در استان به تناسب ناهنجاری های اجتماعی برنامه ریزی کرد.
انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *