جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳

نتایج بررسی صلاحیت نامزدهای شوراها ششم اردیبهشت اعلام می شود/تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی بر خلاف قانون است

“#جلال_گراوند”  در گفت و گو با خبرنگار  پل نگار با تاکید بر اینکه کاندیداهای شوراهای اسلامی بایستی از قانون تمکین کنند اظهار داشت:نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نباید پیش از موعد قانون اقدام به تبلیغات انتخاباتی کنند.

وی بیان کرد: برخی داوطلبان  در فضای مجازی به اشکال مختلف اعم از انفرادی و گروهی اقدام به تبلیغات زودهنگام کرده اند که این امر برخلاف قانون است.

وی تاکید کرد:هرگونه تبلیغات زود هنگام از سوی داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به هر نحوی، جزو تخلفات انتخاباتی محسوب می شود .

گراوند ادامه داد:این گونه تخلفات و می تواند در تایید یا رد صلاحیت نامزدها تاثیر گذار است و  فردی که می خواهد به عنوان عضو شورای اسلامی شهر یا روستا در چارچوب قوانین و مقررات به مردم خدمت کند، ابتدا باید خود، عامل به قانون باشد.

مسئول هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان پلدختر عنوان کرد:تعیین صلاحیت داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر براساس قانون و استعلامات چهارگانه است،

وی گفت:هیچ گونه سلایق سیاسی در آن دخالت ندارد و نتایج بررسی ها در هیات نظارت شهرستان پلدختر دوشنبه ششم اردیبهشت اعلام می شود.

وی تصریح کرد:ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد امسال همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می شود.

گراوند یادآور شد: هیات نظارت بر انتخابات، تبلیغات غیرقانونی و زودهنگام داوطلبان را مورد توجه قرار می دهد و صلاحیت این افراد را با دقت بیشتری بررسی خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد:با توجه به شیوع بیماری کرونا انتظار داریم نامزدهای انتخاباتی از ورود به درب منازل مردم جهت تبلیغ مراجعه نکنند.

انتهای پیام/

 

 

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

یک لرستانی رئیس پلیس راه پایتخت شد

به گزارش پل نگار،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انتصاب سرهنگ ابراهیم ارزانی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *