پنج شنبه , فروردین ۳۰ ۱۴۰۳

ایمان به خدا، انقلاب، قانون اساسی و مردم ویژگی های کاندیدای اصلح انتخابات

به گزارش پل نگارحجت الاسلام موسوی امام جمعه پلدختر در رزمایش مومنانه پلدختر با اشاره به عرصه مهم انتخابات اظهار داشت:ایمان به خدا، ایمان به انقلاب، ایمان به قانون اساسی و ایمان به مردم چهار مولفه مهم برای انتخاب کاندیدای اصلح در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا می باشد.

وی بیان کرد:دشمنان نظام در آستانه برگزاری انتخابات از هر ابزاری برای انحراف در نظام و کم رنگ کردن حضور مردم در این عرصه مهم به کار می گیرند به طوری که امروز هم نیز با طرح مسائلی همچون تعویق در برگزاری انتخابات به دنبال جوسازی هستند

وی با ارزشمند دانستن اقدام سپاه در اجرای رزمایش مومنانه عنوان کرد:با توجه به شرایط سخت کرونا و تعطیلی مشاغل و لزوم توجه به خانواده های نیازمند اجرای اینگونه رزمایش ها می باشد.

وی در واکنش به جوسازی ها بر علیه حاج قاسم گفت:حاج قاسم سلیمانی سرباز ولایت خورشید تابانی است که قابل محو نمی باشد و اسم شهید پرافتخار ایران اسلامی در دنیا مورد توجه ملت های مستضعف و رنج دیده از استکبار می باشد.

امام جمعه پلدختر تصریح کرد:همه باید در کنار هم باشیم تا کرونا شکست دهیم و اجازه ندهیم افراد مستضعف زیر بار مشکلات قد خم کنند.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

فرمانده سپاه لرستان شهادت جمعی از فرماندهان ارشد نظامی ایران در سوریه را تسلیت گفت

به گزارش پل نگار،، شهادت فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *