جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳

مشارکت بالای مردم در انتخابات اولویت است/ایران اسلامی در آستانه حماسه‌ای بزرگ است

به گزارش  پل نگار،،ثبات نظام در کشور با حضور حداکثری در انتخابات تضمین می‌شود زیرا این مشارکت می‌تواند پشتوانه خوبی برای نظام در همه عرصه‌ها بویژه در امور بین‌الملل باشد.

مشارکت مردم تاثیرگذاری زیادی در تمام سطوح فرایند های سیاسی دارد به همین دلیل باید زمینه مشارکت مردم را جدی گرفت تا بتوانیم انتخاباتی درشان نظام را شاهد باشیم.

در راستای مشارکت مردم در انتخابات و انتخاب اصلح گفتگویی با امام جمعه پلدختر، امام جمعه معمولان و کارشناسان سیاسی انجام شده است که مشروح آن را در زیر می خوانید:

حجت‌الاسلام سید محسن موسوی امام‌جمعه پلدختر اظهار داشت: انتخابات عرصه‌ای سرنوشت‌ساز و حساس است، مشارکت بالای مردم در آن اولویت اصلی برای دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات و شرکت‌کنندگان است.

وی افزود: نباید فریب جوسازی‌های دشمن برای تضعیف انتخابات و القا ناامیدی ملاک قرار بگیرد، اقشار مختلف مردم را بایستی نسبت به انتخابات آگاه‌سازی کنیم.

ایران اسلامی در آستانه حماسه‌ای بزرگ است

حجت‌الاسلام حسن رضایی، امام‌جمعه معمولان نیز با اشاره به اینکه، ایران اسلامی در آستانه حماسه‌ای بزرگ است، اظهار داشت: انتخاب کاندیدای اصلح توسط رأی‌دهندگان یک ضرورت بوده و بایستی در این راستا ملاک‌های اصلح را برای همگان به‌خوبی تشریح کرد.

وی افزود: انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد عرصه‌ای مهم و حساس است که در روستاها نیز به اهمیت موضوع بیشتر باید توجه کرد هرچند انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هم به‌نوبه خود دارای اهمیت هستند.

دشمنان به دنبال تضعیف روحیه ملت برای شرکت در انتخابات هستند

علی ولیان منش، کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال تضعیف روحیه ملت برای شرکت در انتخابات هستند، اظهار داشت: از هفته‌های گذشته بوق‌های رسانه‌ای غرب و معاند متمرکز شدن به انتشار اخبار یاس و ناامیدکننده که میزان مشارکت در انتخابات پایین آوردند.

وی افزود: مردم باید بدانند مشکلات اقتصادی و کرونایی کشور نسبت به کشورهای غربی پرمدعا حتی آمریکا کمتر است، اگر به فضای مجازی نگاه کنید حمله مردم به فروشگاه‌ها می‌کنند و برای تأمین مایحتاج اولیه خود باهم جنگ مسلحانه می‌کنند.

رویداد فضای مجازی لرستان نشان داد لرستان دارای ظرفیت های بسیاری است

علی‌محمد گنجی، از اساتید دانشگاه پلدختر اظهار داشت: در فضای مجازی اخیراً هشتگ #انتخاب_اصلح_لرستانی_آباد در حال تولید محتوا و انتشار هست که نشان می‌دهد لرستان ما ظرفیت‌های توسعه‌ای زیادی داشته که مورد غفلت قرارگرفته است.

وی افزود: مردم باید بدانند در دورترین نقطه و محروم‌ترین مکان هم که زندگی می‌کنند رأی آن‌ها دارای ارزش و تأثیرگذار است.

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

یک لرستانی رئیس پلیس راه پایتخت شد

به گزارش پل نگار،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انتصاب سرهنگ ابراهیم ارزانی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *