جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳

محسن رضایی:برای خروج کشور از دور باطل مدیریت ناکارآمد به کار می گیرم

 به گزارش  پل نگارمحسن رضایی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در صفحه شخصی خود در توئیتر خاطرنشان کرد: آمده‌ام تا با کنار گذاشتن هر ملاحظه‌ای، با اراده یکایک ملت ایران، اقتصاد و معیشت مردم را نجات دهیم.

متن کامل رشته توییت این کاندیدای ریاست جمهوری به شرح ذیل است:

ملت بزرگ ایران، برای ساختن آینده روشن و آرام و کشوری جذاب در جهان، با تمسک به خون همرزمان شهیدم و تمام شهدای تاریخ این مرز و بوم که پاسدار این میراث بوده‌اند، با شما پیمان می‌بندم که تمام تلاش خویش را در جهت احیای اقتصاد و خروج کشور از دور باطل مدیریت ناکارآمد به کار گیرم.

نگهبانان دائمی ایران و انقلاب، مردم هستند. مردم سالاری به معنای احساس مثبت ملت به صندوق رأی و انتخابات است. در کنار آن، باید مردم‌سالاری اقتصادی را احیا کنیم و کشور را از شر تبعیض و فقر نجات دهیم. آمده‌ام تا دولت مردم را تشکیل دهم و رئیس‌جمهور همه شما باشم نه یک جناح خاص.

ملت بزرگ ایران شاهدند که بیش از ۲۰ سال است درباره معیشت مردم و آینده اقتصاد ایران هشدار می‌دهم.  در تدوین و ابلاغ سیاست‌های اقتصادی کشور مشاوره دادم. دولت‌ها کاری نکردند. این بار آمده‌ام تا با کنار گذاشتن هر ملاحظه‌ای،‌ با اراده یکایک شما ملت ایران، اقتصاد و معیشت مردم را نجات دهیم.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

دشمن با جنگ شناختی به دنبال فتح ذهن است/جهاد تبیین بهترین راهکار مقابله ای جنگ شناختی است

به گزارش پل نگار،حجت الاسلام مصطفی مهدوی مسئول تعلیم و تربیت سپاه حضرت ابوالفضل ع …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *