جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳

شانزدهم خردادماه اسامی نهایی نامزدهای شوراها به فرمانداری ها ابلاغ می شود

سید حمیدرضا کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار  پل نگار با اشاره به زمان اعلام نتایج نهایی احراز صلاحیت کاندیداهای شوراها اظهار داشت: نتایج بررسی نهایی صلاحیت کاندیداهای شوراها در هئیت مرکزی نظارت ۱۵ خرداد ماه سال جاری به وزارت کشور اعلام خواهد شد .

وی بیان کرد: پس از آن روز شانزدهم به فرمانداری‌ها ابلاغ و به نامزدهای انتخابات اعلام می شود.

نماینده مردم پلدختر در مجلس افزود: تبلیغات انتخابات شوراهای شهر از روز ۲۰ خرداد ماه آغاز خواهد شد.

رئیس هئیت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها تاکید کرد: پرونده افرادی که به صلاحیت خود اعتراض کردند بررسی خواهد شد؛ لذا کارگروهی را در هیات مرکزی نظارت مستقر کردیم.

وی ادامه داد: تا این کارگروه به پرونده های داوطلبان رسیدگی کنند در واقع نمایندگان دستگاه ها و مراجع قانونی هستند که پرونده ها را بررسی می کند.

وی بیان کرد: اگر اعتراض کاندیداها مربوط به احکام قضایی باشد و حکم برائت پیوست اعتراض کرده باشند کارگروه بررسی خواهد کرد و در صورت صحت، مورد تایید قرار می گیرند.

وی یادآور شد:ضمنا اگر افرادی مراجع قانونی آن‌ها را رد کرده باشند کارشناسان  مجددا نظر مراجع را اخذ خواهند کرد و آنها نیز مستندات را به هیئت نظارت تحویل می دهند تا تصمیم گیری نهایی صورت گیرد.

وی تاکید کرد:تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور وحداکثری با رعایت قانون و اصل بی طرفی انجام گرفته تا ملت ایران اسلامی در ۲۸خردادماه حماسه آفرینی کنند.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *