شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳

ساماندهی گلزار شهدای معمولان اولویت مدیریت جمعی لرستان قرار گیرد/نسبت به کمک ادارات برای احداث یادمان شهدای گمنام پلدختر گلایه داریم/

به گزارش  پل نگارسرهنگ کریمی فرد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر در دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان با گرامیداشت یاد وخاطره امام راحل و شهدای قیام ۱۵خرداد اظهار داشت:شهرستان پلدختر در دوران دفاع مقدس بیش از ۷۰بار بمباران شده و نسبت به جمعیت بعد از نجف آباد اصفهان بیشترین شهید تقدیم کرده است.
وی بیان کرد:بنیاد شهید شهرستان پلدختر نسبت به رسیدگی امورات خانواده های شهدا اقدامات خوبی انجام داده ولی متاسفانه برخی از خانواده های شهدا همچنان درگیر مشکلات سیلاب ۹۸ هستند که نیازمند پیگیری و توجه است.

وی بیان کرد:ساماندهی گلزار شهدای معمولان در اولویت استان قرار داده شود به طوری که بنیاد شهید لرستان با همکاری استانداری استان و دیگر دستگاه های اجرایی بایستی همت جمعی داشته باشند تا این مشکل به صورت جدی پیگیری و مرتفع شود.

کریمی فرد با بیان اینکه سرکشی به خانواده های شهدا در مناسبت های مختلف توسط سپاه و بنیاد شهید انجام می گیرد افزود:به مناسبت گرامیداشت یاد وخاطره ۶۳۰۰شهید والا مقام هم استانی و ۳۴۰شهید پلدختری این برنامه دیدارها به صورت جدی انجام می گیرد.

وی با اشاره به وضع نامناسب پروژه یادمان شهدای گمنام پلدختر افزود:از برخی ادارات گله مندیم در خصوص ساخت یادمان شهدای گمنام، کمک به سپاه و بنیاد شهید داده نشده است که امیدواریم بنیاد شهید لرستان در این خصوص هم کمک دهند و سایر ادارات هم به وظایف خود در قبال این شهدا عمل کنند.

وی یادآور شد:در آستانه برگزاری #کنگره_۶۳۰۰_شهید_لرستان برنامه های یادواره شهدا و مسابقات فرهنگی مختلفی در حال برگزاری است.

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *