سه شنبه , اردیبهشت ۴ ۱۴۰۳

۳۴۲ داوطلب شورای روستاها در معمولان به رقابت می پردازند/۴۲شعبه اخذ رای در معمولان ایجاد می شود

به گزارش  پل نگارسید حبیب الله موسوی روز چهارشنبه در جلسه پیشگیری از تخلفات انتخاباتی معمولان  با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات اظهار داشت: ۳۴۲ داوطلب برای تصدی ۱۸۲ کرسی در ۶۰  روستای واجد شرایط این بخش ثبت نام کرده اند.

وی بیان کرد: از این تعداد ۲۹۴ نفر مرد و ۴۸ نفر زن هستند و میزان مشارکت این داوطلبان نسبت به دوره گذشته ۵۰ درصد و مشارکت بانوان ۶ درصد رشد داشته است.

موسوی عنوان کرد: فرآیند انتخابات برابر برنامه زمان بندی، بر اساس مر قانون و با تعامل بسیار خوب هیات های اجرایی و نظارت در حال انجام است.

وی تاکید کرد:تمهیدات لازم برای انتخاباتی سالم، قانونمند، بدون حاشیه و با رعایت اصل بی طرفی اندیشیده شده است.

بخشدار معمولان گفت:داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی باید از هرگونه تبلیغات زودهنگام، مراجعه به منازل مردم و نشست های تبلیغاتی در شرایط شیوع ویروس کرونا خودداری کنند.

وی تصریح کرد:رعایت اصل بی طرفی و صیانت از آرای مردم را مهمترین اولویت مجریان برگزاری انتخابات است.

موسوی یادآور شد:حضور حداکثری در این رویداد امر مهمی است بنابراین باید زمینه مشارکت مردم فراهم شود که در این راستا تمام نهادها و دستگاه های اجرایی موظف هستند امکانات خود را به کار گیرند.

بخشدار معمولان گفت:از این تعداد، ۱۶ شعبه ثابت و ۲۶ شعبه نیز سیار هستند که با هماهنگی هیات های نظارت بر انتخابات به این بخش اختصاص داده شده است.

وی یاد آور شد: در مجموع  ۶۵۰ نفر عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و انتظامی کار برگزاری ۲ انتخابات پیش رو را به صورت همزمان انجام می دهند.

انتهای پیام/

 

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *