پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳

ناامیدی چاشنی جنگ رسانه ای استکبار برعلیه ایران/ملت ایران با شاه کلید امید به ترقی می رسد

به گزارش  پل نگارامید عنصری برآمده از اتفاقات خوبی هست که رخ می دهد و این امید برآمده از غرور ملی، حس وطن دوستی و اعتماد به نفس باشد.

تحمل مشکلات، تاب آوری، انگیزه و شوق برای تلاش،داشتن آرزوهای بزرگ، اینها نشانه‌های یک انسان یا ملت امیدوار است.

در برهه ای که سختی ها زیاد است و مسائل و مشکلات امان فرد را می برد ،امید به آینده فقط می تواند این فشارها را کم کند.

حس امید و امیدواری عزیمتی مطلوب از نقطه کنونی جامعه به نقطه‌ای موفق در راستای پیشرفت و بهبود اجتماعی است که از ایجاد یأس اجتماعی جلوگیری می کند.

این روزها که کرونا بسیاری از ملت ها را در ابعاد مختلف اقتصادی تحت فشار قرار داده ،امید دهی در کنار تلاش می تواند امیدوارانه زندگی کند.

حالا ملت ایران اسلامی در آستانه یک آزمون بزرگ سیاسی و سرنوشت ساز در ۲۸خردادماه قرار گرفته اند و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با برنامه ریزی مستمر سالیانه به دنبال ایجاد یاس و نا امیدی در بین مردم هستند.

بزرگ نمایی مشکلات مردم با محوریت مسائل اقتصادی ،تاکتیک رسانه ای دشمنان نظام برای کم رغبتی در بین مردم برای شرکت در انتخابات می باشد که این روزها در رسانه و فضای مجازی هجمه سنگینی بر علیه ملت ایران راه انداخته شده است.

هر چند مقام معظم رهبری با درایت و تدابیر حکیمانه با تاکید بر عنصر مهم امید دهی به ملت ،توطئه های دشمنان نظام یکی پس از دیگری خنثی می کنند ولی نباید در داخل کشور برخی ها با بازی در زمین دشمن نسبت به ناامید کردن مردم شیطنت کنند.

افزایش میزان درآمد در جامعه و خلق فرصت‌های شغلی بیشتر در بین نسل محرک جامعه جوان می تواند امید آفرین باشد.

در عرصه سیاست ، نزاع‌های سیاسی طولانی موجب فرسایش اجتماعی در جامعه شده که ناامیدی را به دنبال دارد.

در عرصه فرهنگی ،برخی رسانه ها با پمپاژ اخبار ناخوشایند،حوادث،آسیب ها اقدام به التهاب آفرینی و بد کردن حال عمومی جامعه می کنند حالا در این میان برخی ها مسائل جناحی سیاسی را هم چاشنی می کنند و اصلا مردم را حساب نمی کنند.

امیدواریم در ابعاد مختلف با اتکال به توان داخلی و استفاده ظرفیت های جوان نسبت به پمپاژ امید و پیشرفت در کشور اقدام کنیم تا شاهد کاهش ناهنجاری های اجتماعی در کشور باشیم.

نویسنده:اقدس مرادی

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *