جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳

بیانیه فرمانده سپاه پلدختر به مناسبت ارتحال امام ره و قیام ۱۵خرداد

به گزارش  پل نگار،سرهنگ منصور کریمی فرد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدختر همزمان با سی و دومین سالگرد ارتحال امام راحل و شهدای ۱۵خردادماه،بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا الله و انا الیه راجعون
در آستانه فرارسیدن نیمه خرداد ، سالروز عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵خرداد ۱۳۴۲ شاهد آن هستیم که بیش از پیش آوازه انقلاب شکوهمند اسلامی در جهان طنین انداز شده و آرمان های والای حضرت امام خمینی (ره) با شکافتن مرزهای جغرافیایی به عمق دل های سایر آزادی خواهان جهان نفوذ کرده و درحال به ثمر نشستن است.
امام خمینی، یک حقیقت همیشه زنده است، نام او پرچم این انقلاب، و راه او راه این انقلاب و اهداف او اهداف این انقلاب است.

قیام تاریخی و خونین ۱۵ خرداد که به برکات همان هدایت و روشنگری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت نه تنها زمینه سست شدن پایه های حکومت ستم شاهی را فراهم کرد بلکه زمینه احیا تمدن بزرگ اسلام در جهان را هموار ساخت.
خرداد، ماه آغاز نهضت فراگیر مستضعفان علیه مستکبران عالم و ماه رحلت جانسوز بزرگمرد قرن بیستم که با قافله سالاری این نهضت عظیم ،ستون طاغوت را لرزاند.

حالا که در آستانه برگزاری یک رویداد سرنوشت ساز و مهم انتخابات در ۲۸خردادماه هستیم، از اقشار مختلف مردم دعوت می نماییم با بصیرت، آگاهی و دشمن شناسی در لبیک به دعوت مقام معظم رهبری امام خامنه ای در تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات، شرکت پرشوری داشته باشید.

اینجانب سی و دومین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) را به تمامی عاشقان و رهروان ولایت بخصوص مردم شهید پرور و ولایتمدار به خصوص جانبازان، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، پیشکسوتان ایثار وجهاد شهرستان پلدختر تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

سرهنگ منصور کریمی فرد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر _۱۴خردادماه۱۴۰۰
#خمینی_زنده_است
#ما_منتظر_انتخاباتیم
#رای_میدهم
#انتخاب_اصلح_لرستانی_آباد

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

یک لرستانی رئیس پلیس راه پایتخت شد

به گزارش پل نگار،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انتصاب سرهنگ ابراهیم ارزانی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *