جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳

صندوق رای یک فرهنگ است/ایران در حوزه فناوری، صنایع دفاعی، علوم نوین و پزشکی سرآمد هست

به گزارش  پل نگار،سردار غلامرضا سلیمانی ظهر امروز در جمع پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت کردستان در سنندج اظهار کرد: انقلاب اسلامی سرآغاز یک تغییر بزرگ در جهان محسوب می شود و امام خمینی (ره) با به میدان آوردن ملت بزرگ ایران یک تغییر بزرگ در جهان ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: آمریکایی ها و اروپایی ها تروریسم اقتصادی علیه ملت ایران به بهانه برجام آغاز کردند و باید بعضی ها که هنوز باورشان نشده است در این خصوص به خود آیند.

وی در ادامه سخنان خود به ظرفیت های استان کردستان اشاره کرد و گفت: پیشکسوتان باید برنامه توسعه کردستان را تدوین کنند و ما در سپاه و بسیج همراه آن ها هستیم.

سردار سلیمانی اعلام کرد: برای ریشه کنی محرومیت در کشور دو برنامه پنج ساله داریم که بدون شک کردستان جزو اولویت هاست.

وی افزود: مردم سالاری دینی و جمهوری اسلامی یعنی حل مسائل مردم لذت باید برای رفع مشکلات مردم و ریشه کنی محرومیت تلاشی همه جانبه داشته باشیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: کردستان و مجاهدت های مردم و رنج های که متحمل شدند و تقدیم شش هزار شهید باید الان به ثمر بنشیند و دغدغه های معیشتی و اقتصادی مردمان این دیار با سرعت رفع شود.

سردار سلیمانی افزود: اقتصاد لیبرالی محرومیت و فاصله طبقاتی و حاشیه نشینی و بیکاری تولید می کند و وقتی این ها ایجاد شد آسیب های اجتماعی را افزایش می دهد.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات ۲۸ خرداد یک انتخابات راهبردی و تقابل جهان اسلام با نظام سلطه است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: صندوق رای یک فرهنگ است و برخی ها به دنبال تضعیف اسلامیت از راه تضعیف جمهوریت هستند.

وی تأکید کرد: کردستان عزت و اقتدار را برای ما خلق کرده و باید در عرصه انتخابات ها هم جزو استان های پیشرو باشد.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: بسیج در گام دوم انقلاب پرچم دار مردم سالاری اسلامی در تمامی عرصه ها خواهد بود و در برنامه های سال ۱۴۰۰ پشتیبانی های بیشتری را از کردستان خواهیم داشت.

وی افزود: ملت ایران در انقلاب اسلامی با استقرار مردم سالاری اسلامی ضمن اینکه جایگاه با عظمت خود را در بین کشورهای اسلامی به دست آورد به کمک ملت های ستمدیده اسلامی شتافت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: امام فرموده بود که فلسطین مسأله اصلی جهان اسلام است و پیروزی حماس علیه رژیم صهیونسیتی پیامدهای بسیاری در سطح جهانی به دنبال داشته است.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: هیچکدام از یهودیان در سرزمین های اشغالی متعلق به آنجا نداشته و الان که مبحث امنیت آنجا به خطر افتاده است آن ها به دنبال مهاجرت معکوس به کشورهایشان هستند.

وی افزود: دشمنان به دنبال تغییر نگاه ملت ایران از داخل به سوی کشورهای خارجی و نگاه به بیرون هستند و توطئه های رسانه ای و تبلیغاتی آن ها در این راستاست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه سخنان خود به وضعیت کشورهای اسلامی وابسته به آمریکا و غربی ها اشاره کرد و گفت: اگر به مصر، پاکستان و افغانستان نگاه بکنیم به بدعهدی ها و جنایات جبهه استکبار پی می بریم.

سردار سلیمانی افزود: غربی ها در کدام صحنه و عرصه به جهان اسلام کمک کرده است؟چرا یک عده در داخل نگاهشان به غرب است و به ملت ایران توجه نمی کنند؟

چرا بیکاری و سختی معیشت مردم استان های مستعدی همچون کردستان را رنج بدهد؟

وی افزود: در حوزه فناوری، صنایع دفاعی، علوم نوین و پزشکی جزو کشورهای پیشرفته هستیم و اگر ملت ایران فرصت پیدا کنند و راهبردهای انقلاب تحقق پیدا کند به الگوی تمام کشورهای اسلامی تبدیل خواهیم شد.

سردار سلیمانی اظهار کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ یعنی تحقق همه جنبه های جمهوری اسلامی و این مهم برای دشمنان نگران کننده است.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

یک لرستانی رئیس پلیس راه پایتخت شد

به گزارش پل نگار،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انتصاب سرهنگ ابراهیم ارزانی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *