چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳

شهدای رحیمی افتخار لرستانی ها در حادثه ۷تیر هستند

به گزارش پل نگار حجت الاسلام سید محسن موسوی روز دوشنبه در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفت تیر اظهار داشت :انقلاب اسلامی ایران در روزهای آغازین شکل گیری و نوپا بود که با چالش حادثه تروریستی هفتم تیر در سال ۱۳۶۰  مواجه شد و این سند مظلومیت انقلاب است.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه این حادثه به دست منافقان کور دل شکل گرفت افزود: این نقشه شوم استکبار جهانی ماهیت ضد مردمی و هویت خبیث آنها را مشخص کرد و در حالیکه قصدشان  به شهادت رساندن شهید بهشتی بود ۷۲ تن از یارانش نیز در کنار وی پر کشیدند.

وی افزود: امام راحل، بهشتی و مانند بهشتی ها را تربیت کرد که باعث افتخار کشور و انقلاب هستند و فرمود “بهشتی مظلوم زیست، مظلوم مرد و خارچشم دشمنان اسلام بود”.

وی تصریح کرد: بهشتی جزو شخصیت های نادر زمان، بنیانگذار و معمار دستگاه قضایی بود و نظیر او در نسل های انقلاب کمتر پیدا می شود.

حجج اسلام سید فخرالدین رحیمی و محمد حسین صادقی نمایندگان مردم لرستان در اولین دوره مجلس شورای اسلامی بودند که در عملیات بمب گذاری دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی توسط منافقان کوردل به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

وی افزود: در انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی بیش از ۷۰ نفر از مقامات و چهره های برجسته سیاسی از جمله چهار وزیر، چند معاون وزیر، ۲۷ نماینده مجلس و جمعی از اعضای این حزب به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام موسوی گفت: مردم ولایت مدار و با بصیرت ایران اسلامی راه شهید بهشتی و شهدا از جمله سید فخرالدین رحیمی را ادامه می دهند همچنان که در انتخابات ۲۸ خرداد باوجود هجمه ها و تحریم انتخابات از سوی دشمن، گوش به فرمان مقام معظم رهبری به این شیطنت ها و توطئه ها “نه”بزرگی گفتند.

وی گفت: مردم ایران باید ثمره این حرکت انقلابی را با رفع مشکلات اقتصادی و معیشت خود احساس کنند چراکه هیچ عذری برای خدمت جهادی از سوی دولت و مجلس انقلابی پذیرفته نیست.

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بیش از ۱۷هزار نفر از جمعیت پلدختر تحت پوشش کمیته امداد هستند

به گزارش پل نگار،علی نصیری اظهار داشت با همکاری موسسه های خیریه ی دارای تفاهمنامه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *