پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳

امروز انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت در دنیا قوی است

به گزارش پل نگار طی آیینی با حضور حجت الاسلام درویشی، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، ائمه جمعه شهرستان های پلدختر و معمولان، حجت‌الاسلام وحید قاسمی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پلدختر معرفی و منصوب شد.

 حجت‌الاسلام علی درویشی در مراسم معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه پل‌دختر اظهار داشت:به تأسی از مقام معظم رهبری که از حضور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد تجلیل کردند این حضور را ارج می‌نهیم واز مردم تقدیر می‌کنیم که علی‌رغم همه مشکلات پیش‌رو ،که ازطرفی دشمن به دنبال تحریم انتخابات، مردم را از رفتن پای صندوق‌های رای نهی می‌کرد، اما مردم حضور پیدا کردند و رئیس جمهور اصلح را انتخاب کردند.

درویشی یادآور شد: دولت زمینه‌هایی برای حضور حداقلی در انتخابات ۲۸ خرداد ایجاد کرد از جمله این که شواهد و قرائنی مبنی بر بی‌درایتی مسئولان در برگزاری این انتخابات نسبت انتخاب‌های گذشته در تاریخ انقلاب گویای این مطلب است.

 وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند هر رای خاری به چشم دشمن است، در حالی که در انتخابات ۲۸ خرداد توسط برخی مسئولان درب شعبه‌های رای در برخی مناطق چند ساعت قبل از پایان انتخابات بسته شد ،که چنین مسئولی ولو با سابقه جبهه و جنگ ،راهش باطل است و شایستگی مدیریت در نظام جمهوری اسلامی را ندارد.

وی بیان کرد:امروز انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت در دنیا قوی است و آمریکایی‌ها به این نتیجه رسیدند که تا با ایران سر مسئله به توافق نرسند نمی‌توانند هر برنامه‌ای داشته باشند و سرشان به سنگ می‌خورد.

وی افزود: آمریکایی‌ها می‌خواهند نیروهای مقاومت در افغانستان ،عراق و سایر کشورها را تحت فشار قرار دهند و شیعه وسنی را به جان هم بیندازند تا اتحادی که شهید سلیمانی در این کشورهای مسلمان ایجاد کرده را خدشه دار کنند و راه نفوذ به ایران را بیابند.

همچنین در این آیین از زحمات و خدمات بیش از ۳۳ ماهه حجت الاسلام هادی نقی مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پلدختر قدردانی شد.

انتهای پیام./

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

کارخانه آهک هیدرانه پلدختر آماده بهره برداری است

حمید خادم فرماندار شهرستان پلدختر در گفتگو با پل نگار ، کریم نژاد مدیر عامل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *