پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳

ابتلای کرونا در لرستان از ۱۲۶هزار نفر عبور کرد

مریم کوشکی معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان در گفتگو با خبرنگار پل نگار ، در رابطه با آخرین وضعیت ابتلا، بستری و فوتی‌های ناشی از کرونا اظهارداشت: از ابتدای شروع کرونا در لرستان تاکنون ۳۹۶ هزار و ۳۹۹ نمونه برای انجام آزمایش به آزمایشگاه ارسال شده  که به ۳۹۲ هزار و ۶۹ مورد پاسخ داده شده و از این تعداد پاسخ ۲۶۵ هزار و ۹۲۴ مورد منفی بوده است.

وی افزود: با ابتلای۲۹۵ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته مجموع مبتلایان به کرونا در استان لرستان به ۱۲۶ هزار و ۱۴۴ نفر رسیده است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد:طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ بیمار دیگر جان خود را از دست دادند و تعداد فوتی های ناشی ازاین ویروس به هزار و ۹۵۵ نفر رسیده است. هم اکنون نیز۵۰۳ بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری و تحت مراقبت هستند.

وی بیان کرد:ابتلا به کرونا در استان لرستان روند رو به افزایشی در پیش گرفته و در این پیک از کرونا روزانه بر شمار مبتلایان و افراد بستری شده افزوده می‌شود.

کوشکی یادآور شد:در بحث رنگ‌بندی شهرستان‌ها نیز هم‌اکنون وضعیت خرم‌آباد، بروجرد، پلدختر، سلسله و دلفان قرمز است، شهرستان‌های الیگودرز، دورود، ازنا و چگنی در وضعیت نارنجی و رومشکان در وضعیت زرد کرونا قرار دارد.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

محور مقاومت برگرفته از مکتب شهید سلیمانی است

به گزارش پل نگار،،سردار نعمت‌الله باقری شامگاه شنبه در نشست برخط بررسی ابعاد هویتی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *