شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳

اعلام نظر شورای نگهبان برای همگان فصل الخطاب است

علی میر در گفتگو با خبرنگار پل نگار در رابطه با ارزیابی های انجام شده توسط شورای نگهبان اظهارداشت:شورای نگهبان در تأیید صلاحیت‌ها بی‌طرفانه و اخلاق‌مدارانه عمل کرده است،

وی بیان کرد:اعلام نظر شورای نگهبان در خصوص رد صلاحیت و تایید تعدادی از کاندیداهای ریاست جمهوری فصل الخطاب است و خللی بر آن وارد نیست.

میر گفت: در آستانه گام دوم انقلاب، همچنان دشمنان در صدد تفرقه و زمینه سازی برای نفاق و فتنه در کشور هستند‌ .

وی تصریح کرد:برخی ها می خواهند در مورد عملکرد شورای نگهبان هم تردید بین افکار و اذهان مردم ایجاد کنند.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد خرم آباد عنوان کرد: اکنون بیش از هر زمان دیگر به یک انتخاب اصلح در تراز و هماهنگ با منظومه فکری انقلاب و تحقق آرمان های امام انقلاب نیاز داریم.

میر تصریح کرد: لازمه بروز تمامی این مهم ها، وحدت، همدلی و از همه مهم تر پذیرش رای شورای نگهبان از یک طرف و تشویق مردم به مشارکت حداکثری است.

وی خاطرنشان کرد: کاندیداهای رد صلاحیت شده اکنون در معرض یک آزمون دیگری قرار گرفتند که به نظر می رسد از آزمون کاندیداتوری آن ها مهم تر است.

وی بیان کرد: امروز مدیریت کشور نیازمند یک مدیر خدوم و جهادی است و این روحیه خدمتگزاری با پذیرش رای شورای نگهبان به عنوان فصل الخطاب می تواند نمایان شود چراکه هدف پیشرفت و آبادانی کشور و خدمت به مردم و جامعه اسلامی است.

کارشناس سیاسی تاکید کرد: پذیرش رای شورای نگهبان موجبات رضای خداوند را فراهم کرده و همچنین ارزش، اعتبار و اعتماد مردم را افزایش می دهد.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *