چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳

افزایش ۲برابر شدن قیمت ماسه در پلدختر قابل قبول نیست/فشارهای اقتصادی از سوی آمریکا به ملت ایران ظلم است

به گزارش پل نگار،حجت الاسلام تیموری امام جمعه موقت پلدختر به تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور جدید اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به یک‌دست شدن سه قوه و انتظار می‌رود کاستی‌ها به ویژه رفع مشکلات معیشتی مردم در اولویت کار دولت جدید قرار گیرد.

وی افزود: طی سال‌های اخیر گرانی و تورم به ویژه افزایش قیمت یک‌دفعه‌ای برخی اجناس به شدت موجب فشارهایی بر مردم ،به ویژه قشر ضعیف جامعه شده است.

تیموری از ۲ برابر شدن یک‌دفعه اقلامی مانند مرغ ،سیمان، برنج وغیره انتقاد کرد و یادآور شد: طی روزهای اخیر از مرکز استان لرستان نامه زدند که قیمت ماسه ۲برابر شده، این گونه برنامه‌ها به طور قطع روی اقشار ضعیف فشار می‌آورد و مسئولان به جای کمک به مردم برای صاحب مسکن شدن موجب نارضایتی آنها شدند.

وی افزکد: چرا باید قیمت هر تن ماسه در پل‌دختر که از کف رودخانه جمع می‌شود ۷۰ هزار تومان باشد.

حجت‌الاسلام کاظم تیموری در خطبه‌های نماز جمعه با تبریک آغاز به کار شورای جدید پل‌دختر اظهار کرد: ضمن آرزوی توفیق برای منتخبان شورای شهر این شهر انتظار می‌رود شهرداری انتخاب کنند که بتواند در راستای خدمات شهری و ارائه برنامه‌های نو در این زمینه توانا باشد.

وی افزود: هنوز آثاری به جای مانده از سیل در پل‌دختر مشاهده می‌شود که پاک‌سازی آن از امور مربوط به شهرداری است و فعالیت آنها باید در راستای ادامه برنامه‌ریزی‌های گذشته و اجرای برنامه‌های جدید ،موثر و مفید باشد.

تیموری به سیاست خارجی اشاره کرد و یادآور شد: دنیای غرب به دنبال ساقط کردن جمهوری اسلامی است و طی ۴۲ سال با قدرت وتمام قوا دنبال این هدف است و هم‌اکنون نیز هم‌چنان تلاش می‌کنند، اما تاکنون نتوانستند کاری از پیش ببرند.

امام جمعه موقت پل‌دختر گفت: استکبار وقتی نتوانست کاری از پیش ببرد، برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی دنبال تخریب ساختارهای این نظام مقدس است و می‌خواهد نوع زندگی اسلامی را با رواج فرهنگ‌هایی مانند ازدواج سفید، با اروپایی‌ها شبیه‌سازی کند.

وی افزود: تغییر فضای سیاسی از دیگر اهداف غرب در ایران است، تا کسانی که فکر آنها به غرب شباهت دارد، سر کار آمده و اهداف آن را دنبال کنند و همین امر موجب افزایش یک‌دفعه‌ای قیمت برخی کالاها از سوی برخی مسئولان شده که شب می‌خوابند و صبح قیمت یک جنس را افزایش می‌دهند.

وی افزود: استکبار جهانی و کشورهایی که با آنها هم‌دست هستند ،طی ۵۰ سال اخیر هر کجا در جهان جنایتی مرتکب شدند ،آن را توجیه کردند و هر ظلمی در حق هر انسانی چه مسلمان و و غیر مسلمان محکوم است.

امام جمعه موقت پل‌دختر فشارهای اقتصادی از سوی آمریکا را ظلم به ملت ایران دانست و گفت: استکبار جهانی و آمریکا در دنیا از جمله کشورهای یمن، سوریه ،عراق و غیره جنایات آشکاری را مرتکب می‌شوند ، به آن افتخار می‌کنند و آن را توجیه می‌کنند که همه این‌ها نشان از ظلم و ستمی است که در حق مردم دنیا روا می‌دارند.

تیموری به سال‌روز بمباران هسته‌ای شهر هیروشیما اشاره کرد و یادآور شد: بمباران هسته‌ای هیروشیما که منجر به قتل‌عام و کشتار بیش از ۱۰۰ هزار نفر از مردم بی‌گناه شد،همچنین چند روز بعد این اقدام در شهر ناکازاکی ژاپن، از جمله جنایات ایالات متحده آمریکا است.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *