جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳

استخر شنای پلدختر فراموش شده سیلاب ۹۸/غرق جوانان پلدختری در گرمای داغ بی تدبیری؟

استخر شنای پلدختر پس از تغییر دو دولت ،دو وزیر و سه استاندار به افتتاح رسید ولی پس از سیلاب فروردین ۹۸تخریب شد و همچنان این پروژه ورزشی بلاتکلیف است.

به گزارش پل نگارشهرستان پلدختر که در جنوب لرستان واقع شده و دارای آب وهوای گرم است، در تابستان دمای هوای این منطقه به بیش از ۴۰درجه می رسد که این مسئله باعث شده تا  نوجوانان و جوانان پلدختری برای انجام ورزش شنا به شهرهای همجوار سفر کنند که متاسفانه در برخی مواقع تصادفات هم داغ شنا را بر دل آنها می گذارد.

در ۲۸ بهمن ماه ۹۵ با حضور سلطانی فر وزیر ورزش و امورجوانان این پروژه ورزشی پس از ۹سال بلاتکلیفی به بهره برداری رسید.

ولی شانس با جوانان پلدختر یار نبود وکمتر از ۴سال با وقوع سیلاب فروردین ۹۸،استخر شنای پلدختر که در معرض جدی سیلاب قرار گرفت،مورد آسیب جدی قرار گرفت که با حضور گروه های جهادی بسیجی و علاقه مندان به ورزش کار لایروبی انجام گرفت.

انگار همت مسئولین دولت اعتدال فقط در همان حد باقی ماند و نتوانستند این پروژه ورزشی بازسازی و افتتاح کنند ودر سایه این بی تدبیری ها شاهد افزایش غرق شدن نوجوانان وجوانان پلدختری در کشکان هستیم.

امین جوادی از جوانان شهرستان پلدختر با بیان اینکه احداث استخر شنا در پلدختر گرمسیر از نیازهای اصلی این منطقه است افزود:متاسفانه هر ساله ما شاهد حرکت لاک پشتی این پروژه هستیم و فعلا هم معلوم نیست چه زمانی استخر شنای پلدختر به بهره برداری می رسد.

وی بیان کرد:نوجوانان و جوانان پلدختر برای انجام ورزش شنا  مجبور هستند به درهشهر یا دزفول سفر کنند که این هم دارای هزینه و خطرات جاده ای است.

شایان رضایی از نوجوانان پلدختری با اشاره به اینکه واقعا از اتمام استخر شنای پلدختر ناامید شدیم اظهار کرد:مگر واقعا این پروژه از لحاظ کارشناسی باید اینقدر زمان بر باشد که تا به حال به اتمام نرسیده است.

وی تصریح کرد:امیدواریم استاندار لرستان با جدیت این پروژه را پیگیری کنند و ما بتوانیم در تابستان آینده از استخر شنای پلدختر استفاده کنیم.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *