جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳

سایه سنگین کرونا دلتا در پلدختر/بیماران کرونایی که بی خیال کرونا در مصیبت ها وعروسی ها امان کادر درمان بریدند

به گزارش پل نگار،با شروع موج پنجم کرونا در کشور و عدم وجود برنامه ریزی درست مسئولان در کنار رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی توسط مردم روز به روز شاهد پر شدن بخش های مختلف بیمارستان از بیماران بد حال کوید هستم .
اگر نگاهی به وضعیت بستری شدگان کرونا در بیمارستان امام خمینی (ره ) پلدختر بعنوان تنها مرکز درمانی این شهر بیندازیم می بینیم با وجود بسیج تمام امکانات برای مقابله با بحران کرونا در این مرکز و با توجه به روند صعودی ابتلا و سرایت شدید این بیماری در این شهر این امکانات کافی نبوده و مسئولان امر باید فکری اورژانسی در این باره انجام دهند .

دراین میان کادر درمان با تمام توان در صحنه هستند حتی پرستارانی هم هستند که با اینکه باردار هستند در میدان عمل هستند.

با ادامه این روند و با توجه به افزایش شدید بیماران کوید وپر شدن تخت ها بستری در بیمارستان پلدختر ، استفاده حداکثری از امکانات و تحهیزات پزشکی طی دو سال گذشته و افزایش استهلاک این تجهیزات ، از همه مهم تر خستگی کادر درمان همه و همه می تواند شواهد وقوع فاجعه تلخ در شهرمان باشد اگر زودتر فکری بحال آن نشود .
تعطیلی فوری شهر خصوصا تالارها و عدم شرکت مردم در مراسم ها، مهمانی ها و درهمی های خانوادگی و تسریع در واکسیناسیون عمومی می تواند راهکاری موثر در مقابله با این بحران باشد .
امیدواریم هر چه زودتر شاهد اعمال و برقرای محدودیت ها با به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرمان باشیم.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

یک لرستانی رئیس پلیس راه پایتخت شد

به گزارش پل نگار،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انتصاب سرهنگ ابراهیم ارزانی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *