سه شنبه , اردیبهشت ۴ ۱۴۰۳

مراقبین سلامت بسیج درب منزل بیماران کرونایی/مرکز ارائه خدمات مشاوره، درمانی و حمایتی بسیج به کرونایی ها

به گزارش  پل نگارسردار مرتضی کشکولی ، اظهار داشت: با توجه به گام پنجم طرح شهید سلیمانی که واکسیناسیون کرونا می باشد در همین راستا ۱۱ مرکز مشترک و مستقل برای تسریع در روند تزریق واکسن کرونا ایجاد شده است.

وی افزود: برای همین منظور، سوله های ورزشی نیز به عنوان مراکز تجمیعی واکسیناسیون مجهز و مهیا شده است تا هر چه سریعتر واکسیناسیون مردم علیه کرونا انجام و از میزان ابتلا و مرگ و میر ناشی از این بیماری کاسته شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به راه اندازی مرکز ارائه خدمات مشاوره، درمانی و حمایتی، تصریح کرد: به دلیل بالا رفتن آمار ابتلای کرونا، مرکز ارائه خدمات مشاوره، درمانی و حمایتی ابتدا در خرم آباد راه اندازی شده و سپس این مرکز در همه شهرهای استان ایجاد می شود تا بتواند خدمات مورد نیاز را در منزل ارائه دهد.

سردار کشکولی عنوان کرد: در این مرکز پزشک، پرستار و یک تیم حمایتی فعالیت دارند، شهروندان می توانند طی تماس تلفنی با این مرکز از خدمات مشاوره ای یا درمانی در منزل بهره مند شوند و علاوه بر این نیز در صورت نیاز حمایت ها و بسته های معیشتی ارائه می شود.

وی خاطرنشان کرد: این مرکز از ساعت هشت صبح تا ۱۲ شب آماده ارائه خدمات به شهروندان است و هدف از راه اندازی این مرکز، کاهش نگرانی و دغدغه مردم در روزهای شیوع بیماری کرونا می باشد.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *