پنج شنبه , فروردین ۳۰ ۱۴۰۳

۷۵ هزار بیمار کرونایی در «طرح شهید سلیمانی» شناسایی شدند

به گزارش  پل نگارمریم کوشکی با اشاره به اجرای گام پنجم طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: این طرح در بخش های رهگیری، مراقبت در منزل، نظارتی و حمایتی است که در بخش رهگیری، هزار و ۲۷ تیم مشارکت دارند و در این مرحله ۲۹ هزار و ۵۲۰ تست کرونا انجام شده است.

وی با اشاره به بخش مراقبت در منزل، افزود: ۱۴۳ تیم در این بخش از طرح حضور دارند و در این مرحله از طرح شهید سلیمانی تعداد افراد مراقبت شده در منزل ۶۱ هزار و ۲۲۲ نفر بوده اند، همچنین تست انجام شده هفت هزار و ۶۲۹ مورد بوده که دو هزار و ۵۹۸ نفر به بیمارستان ارجاع داده شده اند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در لرستان عنوان کرد: در مجموع در طرح شهید سلیمانی ۲۳۷ هزار و ۱۲۹ نمونه گیری انجام شده و تعداد بیماران شناسایی شده ۷۵ هزار و ۷۷۱ نفر بوده است.

کوشکی با اشاره به بخش نظارتی اجرای این طرح گفت: ۲۳۰ تیم در طرح نظارتی مشارکت کرده اند که تعداد کل بازرسی های انجام شده ۲۲۹ هزار و ۲۸۲ مورد بوده و از این تعداد ۲۰ هزار و ۲۵۸ مورد اخطار صادر شده و هزار و ۵۲۷ واحد که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده اند، پلمب شده اند.

وی بیان کرد: در بخش حمایتی این طرح، ۶۹ هزار و ۶۷۶ خانوار آسیب دیده از کرونا از بسته های معیشتی بهره مند شدند که این کار توسط ۴۲۲ تیم انجام شده است.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

فرمانده سپاه لرستان شهادت جمعی از فرماندهان ارشد نظامی ایران در سوریه را تسلیت گفت

به گزارش پل نگار،، شهادت فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *