جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳

جانباز ۷۰ درصد لرستانی به خیل شهدا پیوست

به گزارش  پل نگار روایت زندگی حاج محمد حسین عباس زاده، روایت زندگی بسیاری از جانبازانی است که برای دفاع از وطن و ارزشها در برابر دشمن ایستادند و در این راه با تاسی از حضرت عباس(ع) به درجه جانبازی نائل آمدند.

آغازین روزهای جنگ که رزمندگان با شور و اشتیاق به سمت جبهه های حق علیه باطل اعزام می شدند، دلاور مردی از استان لرستان پا به پای دیگر رزمندگان راهی این مسیر شد تا نقش خود را در شکست دشمن و پیروزی ایران در جنگ تحمیلی ایفا نماید.

عباس زاده که به حاج کاکا شهرت گرفته بود از همان روزهای اول جنگ در میدان نبرد با دشمن جنگید، کم نبودند رزمندگانی که به عنوان دوستان این رزمنده لرستانی در همان روزهای اول جنگ به شهادت رسیدند، اما طولی نکشید که با گذشت پنج ماه از جنگ تحمیلی حاج کاکا به درجه جانبازی رسید.

بر اثر اصابت خمپاره، هر دو پای دلاور قصه ما قطع شد، پاهایش را در جبهه ها جا گذاشت تا درس ایستادگی و ایثارگری را اینگونه به همه نشان دهد و ۴۱ سال زندگی را بدون پا گذراند.

همیشه حسرت شهادت در دل داشت که از دوستان و رفیقان خود در میدان مبارزه جا مانده، سالها گذشت و امروز حاج محمد حسین عباس زاده،(حاج کاکا) در سن ۶۹ سالگی آسمانی شد و به همرزمان شهیدش پیوست.

درست در ایام هفته دفاع مقدس و در روز اربعین خبر شهادت دلیر مردی از خطه لرستان پیچید، در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، لرستان عاشورایی می شود و عطر شهادت بار دیگر شهر را فرا می گیرد.

پیکر شهید محمد حسین عباس زاده روز چهارشنبه هفتم مهرماه ساعت ۹ صبح به سمت قبرستان صالحین تشییع و به خاک سپرده می شود.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

یک لرستانی رئیس پلیس راه پایتخت شد

به گزارش پل نگار،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انتصاب سرهنگ ابراهیم ارزانی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *