پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳

ادامه اهداف و راه شهدا از جمله دینداری، ولایت پذیری و حفظ انقلاب اسلامی از وصیت‌های شهدا است

به گزارش پل نگار ،حجت الاسلام مهدی قدرتی مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی لرستان، به همراه حجت الاسلام علی صیادی رئیس اداره تبلیغات اسلامی پلدختر و سرهنگ منصور کریمی فرد فرمانده سپاه ناحیه پلدختر، با حضور در منزل شهید «محمدحسین کامرانی»، با خانواده این شهید دیدار و گفت و گو و از آنها دلجویی کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه یاد و نام شهدا برای همیشه ماندگار است، گفت: شهدا برای خدا و کشور از جان و مال خود گذشتند و افتخار آفریدند و برای میهن اسلامی عزت، اقتدار، امنیت و آرامش به ارمغان آوردند و امروز وظیفه ما است که راه آنها را با عمل به وصیت نامه‌های شهدا ادامه دهیم.

حجت الاسلام قدرتی افزود: شهدا به تاسی سید الشهدا (ع) برای دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی، گسترش آن، با غیرت و مردانگی جانانه ایستادند تا با نوشیدن شربت شهادت به معبود خود پیوستند.

وی افزود: خانواده شهدا با صبوری در راه خدا فرزندان خود را راهی جبهه‌ها کردند وبا لبیک به ندای ولایت، دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کردند و اکنون همه ما در مقابل منزلت آنان سر تعظیم فرود آورده و وظیفه داریم نسبت به آنان احترام و خدمت کنیم.

دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با خانواده شهید «کامرانی»

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: ادامه اهداف و راه شهدا از جمله دینداری، ولایت پذیری و حفظ انقلاب اسلامی از وصیت‌های شهدا است که باید همیشه مد نظر و مورد توجه قرار گیرد و مهمترین ضرورت امروز جامعه ما است.

بنا بر این گزارش، در این سفر مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان از دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا شهر پلدختر بازدید کرد.

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

یک لرستانی رئیس پلیس راه پایتخت شد

به گزارش پل نگار،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انتصاب سرهنگ ابراهیم ارزانی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *