سه شنبه , اردیبهشت ۴ ۱۴۰۳

مشکل کتب درسی دانش آموزان لرستانی برطرف می شود

به گزارش  پل نگارنصراله بازگیران معاون آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه چهار هزار و ۸۰۰ دانش آموز در مدارس ثبت نام کرده است اظهار داشت: برخی دانش آموزان درخواست کتاب نداده اند که پیگیری های لازم در این راستا صورت گرفته و در حال برطرف شدن است که مشکل کتابهای برخی از دانش آموزان به زودی برطرف می شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه روند واکسیناسیون دانش آموزان تسریع پیدا کرده است عنوان کرد:امیدواریم با سیر نزولی کرونا و همچنین واکسیناسیون دانش آموزان، با توجه به مهیا شدن شرایط، مدارس برای ارائه آموزشهای حضوری بازگشایی شوند.

وی ادامه داد:به صورت شیفت بندی و گروهی با تعداد اندک، دانش آموزان در کلاسهای درس حاضر شوند ولی همچنان آموزشها به صورت ترکیبی خواهد بود.

بازگیران گفت:با توجه به شرایط کرونا بنا شد دانش آموزان با تراکم کمتر از ۱۵ نفر در مناطق روستایی و عشایری، آموزشها را به صورت حضوری و مابقی دانش آموزان آموزشها را از طریق فضای مجازی و غیر حضوری دریافت نمایند.

وی افزود: در همین راستا در حال حاضر حدود ۱۰ هزار دانش آموز لرستانی در مناطق روستایی که تراکم بسیار کمی دارند در هزار مدرسه به صورت حضوری آموزشها را دریافت می کنند.

معاون آموزش و پرورش لرستان یادآور شد: البته رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک، ضدعفونی کردن مدرسه و رعایت فاصله در دستور کار مدارسی است که به صورت حضوری، آموزشها را به دانش آموزان ارائه می دهند.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *