جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳

دشمنان ایران اسلامی از نام شهید هراس دارند/شهدای دهه کرامت افتخار لرستان هستند

به گزارش  پل نگارحجت الاسلام موسوی امام جمعه پلدختر در دیدار با خانواده شهید تقی نیا از شهدای دهه کرامت اظهار داشت:امروز اقتدار و امنیت کشور مرهون خون شهدایی است که در هر زمانی برای این آب وخاک جان خود را نثار می کنند.

وی بیان کرد:دهه کرامت سال ۸۹ یک اتفاق تلخ در پادگان امام علی ع خرم آباد رخ داد که باعث شهادت جمعی از پاسداران عزیز ما شد.

امام جمعه پلدختر افزود:شهید تقی نیا یکی از جوانان انقلابی و ولایتمدار پلدختری بود که بر اثر اون اتفاق به درجه رفیع شهادت نائل شد و امروز ما به این شهید والامقام و دیگر شهیدان بزرگوار افتخار می کنیم.

موسوی تاکید کرد:دفاع از انقلاب و ولایت از تاکیدات مهم شهدا به ما بوده که با عمل کردن به وظایف خود در حوزه کاری و مسئولیتی که بر عهده می گیریم می توانیم به آن جامعه عمل بپوشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدختر با بیان اینکه تجلیل از مقام شامخ شهدا و خانواده های آنان یک وظیفه است اظهار داشت :یک زمان رزمندگان ما در دفاع مقدس حماسه آفرینی می کردند و امروز در جبهه فرهنگی، فضای مجازی و بحث سلامت از مردم وانقلاب حمایت می کنند.

وی بیان کرد:برگزاری دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان که در دفاع از کیان انقلاب اسلامی ایثار کردند برای مسئولین یک اولویت باید باشد چون حضور در بین این عزیزان باعث پیشرفت در کار و انگیزه می شود.

در این جلسه حجت الاسلام قاسمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پلدختر و جمعی از کارکنان ناحیه حضور داشتند.

انتهای پیام/

درباره‌ی polnegar

حتما ببینید

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای گمنام پلدختر

به گزارش پل تگار،سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از یادمان شهدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *